Shoxx Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Som i emnetittel Specs : ASUS M3A H/HDMI hk. Siste update innstallert (1301) Phenom II 940 3.0 ghz CPU med stock kjøler Diskene det er snakk om: 2x Samsung spinpoint 500gb 1x WD 500 gb 8gb Mushkin 800mhz DDR2 minne ASUS DVDR/RW brenner (PATA) Diskene dukker opp under BIOS,men når jeg skal innstallere Windows så finner ikke programmet diskene. eneste som dukker opp er 1stk USB disk Prøvd RAID 0 og IDE,men ingenting dukker opp.. Jeg hører diskene svive osv. Noen som har tips? Problemet oppstod etter en liten oppgradering med ny RAM og de 2 SAMSUNG diskene,så derfor tok jeg ut den gamle disken jeg brukte med windows på,og ville kjøre disse i RAID 0. Endret 22. februar 2009 av Shoxx Lenke til kommentar
askare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Når du installerer Windows så må du også legge inn driverne til SATA kontrolleren. Står noe om å trykke F6 i et av de første skjermbildene under installasjonen. Lenke til kommentar
Shoxx Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 glemte seff og skrive at dette er gjort. Det dukker ingen disker opp for det Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvilken Windows versjon er det snakk om? Og du prøver å installere de rette driverne da? Dette med F6 virker kun på XP, ikke med Vista hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
tukols Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Mon ikke du kan bruke litt av det som står her? Hilsen tukols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå