Lapette Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg fikk et Canon digital IXUS v2 kamera til jul , som sikkert menge av dere har hørt om. Jeg har ikke hatt noen problemer med det, helt til harddisken min blir ødelagt . Jeg kjøper en ny og finner ut at jeg skal ta noen bilder. Men når jeg prøver å importere dem til PC'en, kommer jeg plutselig på at jeg har mistet softwaren, ZoomBrowser som følger med . Jeg prøver å finne andre programer, og lykkes med å finne et, men det kan bare importere JPG filene og ikke AVI. Hva skal jeg gjøre? Jeg har prøvd Photoshop, Premiere 6.5, Paint, KONTROLLPANEL ++. Noen som vet om noe software som det funker å importere AVI filer på via USB, eller en annen måte uten software? Plis svar. PÅ forhånd takk -Lapette 8) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Du er nesten avhengig av den programvaren som fulgte med kamera. Kanskje noen her i forumet kan være behjelpelig med utlån? Ta i så fall kontakt. Lenke til kommentar
Bzzzt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hent "Downloader" fra www.breezesys.com. Gratis og mye bedre en Canons noldus-programvare. Jeg bruker ACDSee,men skulle ønske jeg hadde kjøpt BreezeBrowser i stedet. Lenke til kommentar
svingen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 eg sleit med og overføre noen bilder (var pc problemer lokalt) var på eit lan,spurte så kameraten som hadde XP XP bare pluga det i og fikk "ny device" found og så ok,blei så ein egen canon a70 på min datamaskin....så bare dro han alt over var gjort rimelig fort,etter hva eg veit bruker ikkje video saken standar "ppp" picture protocoll eller.no" men har orginal cd til mit canon a70 ligende ein plass,vis ønsklig kan du få ein clone av den enten via ftp (vis du har ftp account) eller via posten (skal bare ha får cd`en og frakta) skal nok få fiksa opp i det her,er greit og ha orginal softwaren Lenke til kommentar
svingen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 thx var vantig bra det programet (spesielt til og lage html sider og få ut exif info,det har eg savna stor thx har sendt deg ein liten pm med lit info Lenke til kommentar
muffe Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kan du sette kameraet i PTP (Picture Transfer Protocol) modus? Da skulle du kunne overføre data fra minnekortet til maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå