Tetanus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Heisann! Jeg har altså to pcer som begge kjører Officepakker med Outlook. Problemet er at den ene pcen er eldre enn den andre, og derfor inneholder mange flere e-poster enn den andre. Jeg ønsker å ha kopi av alle de gamle e-postene på begge pcene. Nye e-poster lastes ned til begge, så det er ikke et problem. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å løse problemet med å først synkronisere den eldste pcen mot en mobil som kjører winmobile. Dette får jeg imidlertid ikke til, da der ser ut for at den kun tillater synkronisering av e-post mot en bestemt pc. Adresselisten får jeg til å synkronisere på denne måten uten problemer, men e-posten nekter den plent å samarbeide om. PC 1 som er den eldste, kjører Xp Pro SP3, med Office 2003. PC 2 som er forholdsvis ny, kjører Vista Home Premium SP1, Office 2007 Disse to står i samme nettverk, og de er satt opp for mappedeling både med hverandre og via WHS. Mobilen som jeg har brukt for å synkronisere adresselisten er en Samsung SGH-i780 med winmobile 6.0 Den mest ideelle situasjonen er at jeg har oppdaterte og gamle mail tilgjengelig på alle tre enhetene. Noen som kan hjelpe meg? Jeg er svært takknemlig for all hjelp! -Tet Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg hadde samme problemet for noen år tilbake, da brukte jeg et program som heter synchpst for å få synkronisert Outlook mellom flere PCer. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar! Hvilken erfaring hadde du med programmet? Var du fornøyd med det? -Tet Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Eksporter til en pst fil, kopier denne over til nye pc og importer der igjen. Da har du en eksakt kopi. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Takker for det Uffda! Det enkle er ofte det billigste! -Tet Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Aldri importer og eksporter en hel pst-fil. Du mister en del informasjon og du risikerer å ødelegge e-postprofilen din. Ta heller en kopi av pst-filen og åpne den i Outlook på den andre maskinen (Fil -> Åpne -> Datafil for Outlook). Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg bruker windows live syc til å synkronisere filer mellom pcer på skolen og hjemme. Programmet oppdager selv når det skjer en endring i filen på maskin A, og sender den videre ut til maskine B,C,D osv.. Alt etter hvor mange pcer du selv velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå