OlavF Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Et lite ekspriment med røkelse. Synes resultatet ble greit, og satt det sammen til en liten serie. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette var tøft, liker det! Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kjempekult Hvordan har du lyssatt dette? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 En SB-600 med en hjemmelaget snoot. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Noe av det bedre jeg har sett på dette forumet Lenke til kommentar
Taters Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kult! Hvor lang var eksponeringen på disse bildene? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 1/60 sek, f/3.5, 85mm Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette var utrolig kult;) synes du har gjort et godt valg av farger. hvor var blitzen posisjonert egentlig? Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei OlavF. Dette var meget bra, både lyssetting og mengden av røk var perfekt. Det andre som jeg vil berømme deg for er din åpenhet om hvordan du har tatt disse bildene, i og med at du forteller hele settingen gjør at andre kan prøve dette uten altfor mye testing på forhånd. Jeg skulle ønske at flere var som deg, da kunne alle ha dratt nytte av hverandres erfaringer og vi kunne hjulpet hverandre til å bli bedre (det var vel slik bildekritikken var tenkt å skulle fungere også) Igjen tusen takk OlavF - du har løftet bildekritikk flere hakk !!! Mvh. Rosseha Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det andre som jeg vil berømme deg for er din åpenhet om hvordan du har tatt disse bildene, i og med at du forteller hele settingen gjør at andre kan prøve dette uten altfor mye testing på forhånd. Jeg skulle ønske at flere var som deg, da kunne alle ha dratt nytte av hverandres erfaringer og vi kunne hjulpet hverandre til å bli bedre (det var vel slik bildekritikken var tenkt å skulle fungere også) veldig enig Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har tenkt lenge på å gjøre noe av det samme. Dine var jo veldig flotte! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Takk for det. Veldig hyggelig og høre Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ja disse er utrolig fine Kunne satt dem inn i en tredelt ramme på en kontrastvegg jeg! Bra jobbet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå