Missen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei! Jeg har sendt SMS til noen venner som for tiden befinner seg i Spania, men så vet jeg ikke om de har kommet fram. De har norsk abonnement, er der kun på ferie. Spørsmålet mitt er om jeg må ha retningsnummer, eller om jeg bare kan sende "vanlig." Nummerne deres er lagret på min mobil uten +47, kun åtte sifrer. Må jeg skrive det foran eller? Takker for svar Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Så lenge du er i norge når du sender trenger du ikke +47 forran. Hvor mottaker befinner seg er det mobiltilbyderen deres som holder styr på. Om meldingene kommer frem kommer ann på om mobiltilbyderen de du sender til har avtale med selskapene i spania. Det har de nok, så meldingene burde ha kommet frem. Btw, du kan godt bruke +47 selv om du er i norge. Jeg lagrer alle nummer med det, da slipper jeg å tenke/gjøre noe når jeg er i utlandet Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Gløym det Endret 22. februar 2009 av torbjornen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå