Deaktivert Konto Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (Nesten) hver gang jeg booter dataen min (XPS M1530), stilles 'taskbar'-en (menyen nede på skjermen), tilbake, og hurtigstart-ikonene forminskes (jeg har dem på 'stor') i tillegg til at hurtigstart-plassen plutselig tar opp 90% av plassen til mappene jeg har åpne. Her er et bilde: Jeg låser den alltid (spesielt før jeg slår av dataen) Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva mener du med at du låser maskinen før du slår den av? Slår du den ikke av via Start-> shutdown? Hvis du bare bruker power knappen på maskinen, så lagres sannsynligvis ingen instillinger du har foretatt deg. Det er forøvrig ingen sunn måte for OS å bli terminert på. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Nei, det jeg mener er at taskbar-en alltid er låst, ikke dataen. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette lyder litt sprøtt, og det er absolutt ikke sikkert dette gjelder deg. Opplevde lignende i XP for et par år siden. Det viste seg at det var mitt webcam som lavde dette. Logitech Sphere. Avinstallerte driver og fjernet det fysisk. Så beholdt jeg instillingene. Det kom så ny driverversjon på, og har ikke hatt problemer siden. Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Webcam-et mitt er innebygd.. Hadde vært litt synd å måtte avinstallere det... Ellers bruker jeg kun mus (trådløs, fulgte med pc-en) og headset (PortaPro). Personlig tror jeg ikke dette har noe med saken å gjøre. Er dette en klagesak? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 BUMP Hjelp?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå