toy_man Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei Har vurdert å kjøpe meg en ny mobil. Men har ikke funnet mange som dekker de kravene jeg har. Skal være bra kamera (trenger ikke super kamera, men et som tar bra nok bilder til å ha på dataen og legge ut på facebook etc). Skal være fin å se på. Ikke for stor og klumpete. Så når jeg så det ny flaggskipet til Samsung, steg håpet en god del. Er stor samsung fan. De 2 telefonene jeg har hatt var samsung. Ikke noe problem med noen av dem. Den ene ble ødelagt pga jeg mistet den i en bekk (min egen skyld) Anyhow. Bare lurte på om det er noen vennlige sjeler der ute som kan gi meg noen posetive og negative sider meg innov8. Har lest litt forskjellig om den. Blant annet at kamera ikke er så bra som mange skal ha det til. Stemmer det? Den er fin å se på, så det er ikke noe problem. Og har også hørt at den er BRA lyd til å være en multi telefon. Så er innov8 verdt kjøpet? Pris bryr jeg meg veldig lite om for å være helt ærlig. De andre jeg har sett litt på er HTC touch pro og sony ericsson Xperia. Men redd for at de har dårligere kamera og blir litt klumpete. Men tastaturet ser veldig kult ut ^Toy~ Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei Har hatt alle 3 du sikter til og Innov8`en er desidert best og kjekkest å ha med å gjøre av disse telefonene Jeg gav dem følgende karakterer Innov8 - 6 Xperia - 5 Pro - 2 Du lurte på kameraet.....vel det kan ikke trylle men tar bedre bilder enn de fleste telefoner i dag Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 HeiHar hatt alle 3 du sikter til og Innov8`en er desidert best og kjekkest å ha med å gjøre av disse telefonene Jeg gav dem følgende karakterer Innov8 - 6 Xperia - 5 Pro - 2 Du lurte på kameraet.....vel det kan ikke trylle men tar bedre bilder enn de fleste telefoner i dag Takk for rask tilbake melding! Hmmm Det virker jo lovende for innov8 sin del. Når du gir den en 6er må den vel være over gjennomsnittet Angående kameraet. Regner ikke med at det skal slå et digital kamera med samme Mp. Med andre ord trylle. Men når du sier at det tar bedre bilder enn de fleste andre så sier jo det sitt. Noen andre som har noen posetive eller negative ting å si om Innov8? Lenke til kommentar
Sensei Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har selv Innov8, Og har lest mye om mobilen på nett. Den har ryktet på seg for å ha dårlig batterkapasitet. Det stemmer full ut, det er rett og slett dårlig. Men det krever jo sitt å kjøre innmaten til Innov8 så det er ikke så rart. Lydnivået er veldig bra, og jeg hører nesten ikke forskjell på min helt nye ipod og mobilen, da med veldig bra høreklokker. Kamera er helt i toppsiktet i verden per dags dato. Selv om det ikke varer lengen slik utviklingen er nå. Har man litt peil på hvordan man skal ta bilder,(innstilling etc) så blir det veldig bra bilder til å være mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå