LineL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har en snart 3 år gammel Acer Aspire 5040 som nå har sprukket i det ene festet til skjermen. Nå tør jeg ikke lukke skjermen lenger. Har tenkt at maskina er for gammel til at det er noen vits i å klage på den. Men så ble jeg usikker, syntes å huske at det var snakk om 5 års reklamasjon. Er det noen her som vet noe om dette? Lenke til kommentar
LineL Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Prøver i tillegg å finne en mailadresse til noen i Acer. HAHAHA! Er de undercover-agenter? FInt hvis noen har en adresse til Acer, har hørt rykter om at den telefonservicen deres er heller skranten. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 hvis sprekken oppstår ved normal bruk (åpne/lukke) så er det reklamasjon. ring til telefon supporten, vær hyggelig og be dem ordne et returnummer. send laptop sammen med en kopi av kvittering og et kortfattet reklamasjonsbrev som forklarer hvordan sprekken oppsto og hvorfor du vil reklamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå