kristofo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei, noen som vet hvilken tv-kanal man kan få inn i norge som sender oscar-utdelingen? Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Oscar.. Så ProSieben er den eneste kanalen vi får inn her som sender live? har ikke hørt om den en gang..ser ikke ut til at den er tilgjengelig via canal digital...grr Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Aner ikke om det er den eneste. Vil nesten anta at en eller annen kanal vil sende ett eller annet derfra. TV3 eller noe kanskje. Men jeg aner ikke hvilken kanal det går på. Kan høre med en kamerat som skal se det. Uansett vises den 1. mars på NRK2 :b Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Aner ikke om det er den eneste. Vil nesten anta at en eller annen kanal vil sende ett eller annet derfra. TV3 eller noe kanskje. Men jeg aner ikke hvilken kanal det går på. Kan høre med en kamerat som skal se det. Uansett vises den 1. mars på NRK2 :b heh, 1.mars ja.. er vel ikke så interessant å se det om det ikke er direkte.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hehe, nei. Ser den. Prøver å få tak i en jeg vet skal se det. Sier fra når jeg vet noe mer. Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Hehe, nei. Ser den. Prøver å få tak i en jeg vet skal se det. Sier fra når jeg vet noe mer. kjempefint! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Går visst på ABC hvertfall. Bruk TVUplayer hvis du ikke har kanalen via parabol eller noe annet. Fungerte fint sist jeg brukte det =) Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Går visst på ABC hvertfall. Bruk TVUplayer hvis du ikke har kanalen via parabol eller noe annet. Fungerte fint sist jeg brukte det =) lastet ned programmet, men ser ikke ut til at jeg får det til å fungere..sier "connecting" enstund, men så står det "stopped".. og ingenting vises. har prøvd mange kanaler + logget meg inn.. noen tips? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hmm, dunno. Fungerte sist jeg prøvde det på en pc. Programmet støtter ikke mac, så får ikke testet det her nå. Men er jo ikke værre enn å finne en alternativ måte å se ABC på. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Virker som HBO romania skal sende , tunere som bruker softcam får bilde.......... svensk KANAL 9 sender den(trenger svensk kort eller p***) Nelonen (finsk) tv2 film (dansk) RTL klub kan dere også ta en titt på med softcam.... Disse ligger på 1 vest Endret 22. februar 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Flott show sålangt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvor ser du da kewell? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 HBO romania 1 vest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå