Equanox Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei På familie-laptopen har jeg fått et litt underlig problem. Live messenger og MS outlook fungerer og kobler opp mot nett, men FF, IE7 og opera vil ikke koble opp, heller ikke oppdateringsfunksjonen på AVG og Spybot S&D. På FF får jeg opp en feilmelding om at den koblet seg til nettsiden, men ble avbrutt. Dessuten får jeg opp en error boks med en gang jeg starter opp maskinen (legger ved bilde). Det står ikke hvilket program den er tilknyttet, ei heller noe i oppgavebehandling. Jeg har tatt virussøk med AVG og fant ingenting, dog fant jeg litt rusk når jeg kjørte SpyBot S&D, men fikk fjernet det. Noen som har noen gode forslag jeg kan prøve meg på med laptopen? Ingen heavy endringer som er gjort på maskinen heller, dog er problemet både når PCn er kablet og når den kjører på wifi. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gå i dosvindu (CMD) og skriv: netsh winsock reset Se om det hjelper. Fjerner man spyware så kan nettforbindelsen forsvinne i winsock slik du opplever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå