Gå til innhold

PS3'en skrur seg ikke på. Blinker rødt.

Toska92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det funka heller ikke. bare å ringe nordisk film i morgen da? noen som tilfeldigvis har nummeret ditt?

Jeg tok med ut til butikken jeg kjøpte.

Ville ha prøvd følgende. Ha ps3 ute i kulden. For så å se om du får starten den lenge nok til å ta backup.
Trur du maskinen blir for varm?
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Nesten like gammel som tråden dere blåser liv i...

Sånt som skjer det når det googles etter løsninger på problemer.

Småbekymret for om de vil prøve å erstatte min 60Gb med en slimvariant.

Noen med erfaringer?

Fikk nettopp min tilbake fra reparasjon. tok tre uker ca. Var 60gb versjonen. Gamezone sa at de reparerer 60gig versjonene pga de ekstra funksjonene

Lenke til kommentar

Nesten like gammel som tråden dere blåser liv i...

Sånt som skjer det når det googles etter løsninger på problemer.

Småbekymret for om de vil prøve å erstatte min 60Gb med en slimvariant.

Noen med erfaringer?

Fikk nettopp min tilbake fra reparasjon. tok tre uker ca. Var 60gb versjonen. Gamezone sa at de reparerer 60gig versjonene pga de ekstra funksjonene

Ok. Takk for den. Hadde nok ikke godtatt en slimvariant jeg heller.

Kan bli et lite samleobjekt det vi sitter på.

Lenke til kommentar

Fikk også nettopp tilbake min 60GB fra reperasjon. Det var faktisk den 4. maskina!!! Den første fikk YLOD etter 3 år, deretter fikk jeg en ny en. Denne støyet så sinnsykt mye at jeg leverte den tilbake igjen til butikken. Etter nye 4 uker fikk jeg omsider en ny maskin, men denne fikk også YLOD etter kun et par måneder. Jeg måtte altså nok en gang tilbake til butikken og reklamere.

Nå har jeg omsider fått en ny maskin og denne virker til å være veldig bra. Hele tiden har jeg fått tilbake en 60GB. Ved den siste reklamasjonen ønsket jeg å bytte i en Slim, men fikk likevel en 60GB tilbake, noe som er helt ok for meg. Håper virkelig denne holder koken fram til PS4 lanseres.

Endret av praystation
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 år senere...
  • 3 år senere...

Hei, det har skjedd med meg også (på min Sony x3+). Å nu har det skjedd igjen og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Den blinker rødt og går til grå skjerm så til svart skjerm. Noen ganger vibrerer den når den den går fra grå til svart. Jeg har ikke så særlig lyst på å levere den inn til represjon, når jeg har skole og trening og foreldrene mine kommer ikke til å kjøpe en ny heller. Er det noen som vet hvorfor den gjør det (vell jeg tror at det skjedde med min PGA at jeg med et uhell mistet den i gulvet sånn at den havnet på overflaten, at det har skjedd noe batteriet og det som er inni.)

Håper at noen vet hvorfor den gjør det og hva man kan gjøre får å få den på igjen.

Lenke til kommentar

Hei, det har skjedd med meg også (på min Sony x3+)..

Denne tråden er om problemer med Playstation 3 (PS3), antar at du har problemer med en Sony _mobil_? Lag deg en ny tråd i mobilseksjonen av forumet og spør der.

Endret av NoBo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...