Toska92 Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Da var den levert inn. Nå gjenstår det bare å vente. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Blir det ny 60GB? eller får jeg 40GB/80GB med mellomlegg? Fikk tilbake en 60 Gb, tviler på den er ny, har faktisk ikke sett på den, siden jeg ga den til søstra, eneste jeg vet er at det var en 60 GB. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Må nok sende inn min 60GB også da HDMI-porten er dau. Desverre er den brukt og selger har ikke levert kvittering eller fortalt meg hvor den er kjøpt som avtalt så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Lenke til kommentar
Lolcat2016 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Må nok sende inn min 60GB også da HDMI-porten er dau. Desverre er den brukt og selger har ikke levert kvittering eller fortalt meg hvor den er kjøpt som avtalt så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre nå. Ikke kjøp bruktutstyr uten kjøpsbevis, særlig hvis garantitiden ikke er gått ut (hvis ikke selger har gitt deg kvittering som avtalt så har du rett til å heve kjøpet) Kjøpsbeviset forteller deg ikke bare hvor gammelt utstyret er og hvor det er kjøpt hen, men det kan også fungere som garantiseddel dersom garantitiden ikke er gått ut. Kjøpsbeviset viser også at utstyret du har kjøpt ikke er tyvegods Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Satt å spilte nettop nå da ps3n plutselig skrudde seg av selv. Når jeg skrur den på igjen går den litt å så skjer det samme igjen. hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 YLOD kommer om du fortsetter å skru den på. Så eneste du kan gjøre er å sende den på rep. Min er der ennå, sendt inn for over 1mnd siden! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kipt.. er vel bare å sende på rep Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Så kan jeg prøve å ta ut å inn hardisken? Blir alt jeg har lagra borte da? Er det noe mulighet å få tilbake ps3n fra rep med innholdet intakt? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hmmm. klarer du å få opp recovery menyen? Vet ikke om det å ta ut harddisken fungerer.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du kan prøve på en hard reset, jeg fikk maskinen på ved hjelp av det, men etter 3 min skrudde den seg av igjen. Prøvde også dra ut hdden og sette den på plass til ingen nytte. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 hvordan får man opp recovery menyen Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 klarte å få opp menyen hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Ta backup av savegames med å bruke en minnepen eller usb harddisk. Bruk backup funksjonen i xmb. Ahhh.. recovery menyen.. Hvilke valg har du? Endret 26. mars 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 restart system restore default settings restore file system rebuild databass restore ps3 system system update har prøvd restart system Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Restore default settings, rebuid database. Kanskje en system update. bare å ha siste systemoppdatering på en minnepen eller noe slikt. Restore ps3 system tror jeg sletter alle gamesaves. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 tok en backup 29 desember. Men har spilt masse etter det. satt å tenkte på å ta en ny en i går kveld. faen ass. skal prøve litt mere etterpå. se hva jeg får til. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 nå får jeg ikke opp recovery menyen heller nå da er det vel bare å prøve å ta ut hardisken da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skjedde akkurat det samme med meg, blir bare værre og værre. Til slutt får du ikke skrudd den på engang. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det funka heller ikke. bare å ringe nordisk film i morgen da? noen som tilfeldigvis har nummeret ditt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå