Toska92 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Søstera mi kom å klagde over at ps3en hadde skrudd seg av når de så film. Lyset blinket rødt. Skrudde den helt av med knappen bakpå, og på gjen. Lyset var rødt, jeg trykkte. Det blinket gult, så grønt å så skrudde den seg av. Hva skjer? Endret 22. februar 2009 av Toska92 Lenke til kommentar
svante Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Søstera mi kom å klagde over at ps3en hadde skrudd seg av når de så film. Lyset blinket rødt. Skrudde den helt av med knappen bakpå, og på gjen. Lyset var rødt, jeg trykkte.Det blinket gult, så grønt å så skrudde den seg av. Hva skjer? Kan vel dessverre se ut som om du har fått yellow light of death. Er en tråd om dette her. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Høres ikke helt bra ut. Står den slik til at den får godt med kjøling? Prøv å ta den ut, blåse den ren for støv og lort og sette den på et godt ventilert sted og prøv igjen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 It's coming. To all 60GBs.. I'm sorry, but that is the truth.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 FUCK!Gjorde for sikkerhets skyld slik du sa MSg, men Neida. Må jeg ringe til Sony altså? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Er det normalt å måtte vente i 2 mnd? Little big planet kommer i posten denne uka:( Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Oh, surt. Du kan høre med der du kjøpte den og se hva de sier. LBP er jo utrolig gøy (ikke for å gni salt i såret..) men det er sykt morro. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Er søndag idag da. I den tråden Svante linka til hadde noen skrevet opp kundeservice tlf som ikke lenger er i bruk. Noen som har ett oppdatert k.service nummer? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Prøv dette først: Hard Reset procedure for the PS3 (as instructed by Sony CS). Be sure to backup your settings/games saves by doing a System > Backup on your PS3 or you may lose your game saves! Also, this is a last resort procedure prior to exchanging/returning to sony. 1. Power Off the PS3 via the power switch in back and power back on w/switch. 2. Hold Power Button on the Front until you hear 3 beeps. 3. Then go through the initial setup and then run a full Format via System > Format. (will take approx 3 1/1 hours). You may need to have our AV cables ready if your using HDMI (in case HDMI isn’t detected after initial reset). 4. Restore your backup you made prior to doing factory/hard reset (optional, if you created a backup). Hopefully this will solve your freezing problems. Problems/symptons that this appears to have resolved: -freezing when doing anything -no harddrive activity -freezing when trying to use onboard keyboard or bringing up keyboard -game/movie disc freezes system Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Det er ikke noen freeze. Den går rett og slett ikke på. Og det røde lyset blinker. Derfor hjelper det lite med noen restore. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skulle til å si det. Hjelper jo fint lite når man faktisk ikke får skrudd den på. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå skal du jo ikke slå den på, du skal prøve å presse den inn i recoverymode. Selv om ps3 ikke vil slå seg på normalt, så kan det jo hende du er heldig og får den inn i recoverymode. Er verdt ett forsøk. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 får gå ned å prøve litt til. Ringer Expert i morgen og hører hva de har å si om saken. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 You do that. Du er uansett lagt til ^^ Si fra hva som skjer da. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Se filmen hos Youtube Det er min ps3;) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Surt =/ Prøvd å holde den inne litt? Tre sekunderer er det vel.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Surt =/ Prøvd å holde den inne litt? Tre sekunderer er det vel.. Har prøvd det 5748246582626282214 ganger;) Lenke til kommentar
MSg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Okay Regnet ikke med det ville fungere. Men siden urgelol mente det var verdt et forsøk tenkte jeg at jeg skulle slenge meg på den bølgen :b Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Prøv Recovery Mode som en sa. Det har funket før på andre, men hvis ikke, send den inn til Expert, det gjorde jeg. (Til EB Games, der jeg kjøpte den altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå