Gå til innhold

Mikrobølgeovn Smell

dagasc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere må bare laste ned filmen, tar ca. 3 mb!  :roll:

http://home.no/reactor/lol/

Ka fanken e vitsen med å bruke quicktime format??

Det er det lameste ever!!!! :grumpy::grumpy::grumpy:

Komprimer i divx, xvid eller mpeg1!!! :woot::woot:

Ellers var det jo konge video!! :D

hehe vel, fordi jeg ikke årker å komprimere den om.. :p og digital kamraet mitt kjører quicktime som er det lameste evah.. :wink:

Lenke til kommentar

Lyspæra trenger faktisk ikke å gå til h***** dersom man tar et glass og fyller det med vann og tar et nytt glass og setter det i mikro'n. Da vil ikke lyspæren absorbere all energien og alt den gjør er å lyse.

Dersom du putter et egg i mikro'n (kokt eller rått spiller ingen rolle) så skal jeg love deg at det blir vasking etterpå! Var en dust på tidligere jobben min som skulle bare varme et hardkokt egg i mikro'n. Jeg sa at det var en mindre lur ting å gjøre, men det ignorerte han fullstendig. Jeg lente meg tilbake og nøt hvert sekund egget lå i mikro'n. Bare ventet på et kraftig *BANG*. Noe som kom etter et par sekunder. Mikro'n hoppa og jeg knakk sammen i krampelatter. :lol:

Lenke til kommentar
Lyspæra trenger faktisk ikke å gå til h***** dersom man tar et glass og fyller det med vann og tar et nytt glass og setter det i mikro'n. Da vil ikke lyspæren absorbere all energien og alt den gjør er å lyse.

Tøft! det må jeg prøve! :yes:
Lenke til kommentar
Stapp mircobølgeovnen full av sølvpapir. Ikke litt, men "STAPP" Så lar du det koke i 20min. Så kan du nyte lukten i flere timer.

Eller micropopcorn. Der trenger du bare en pakke, og det du gjør er bare å putte den ini, sette på full styrke i åtte-ti minutter. Så kan du nyte denne lukten og! Eau de Kitchen...

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor jeg så sølvpapir. Jeg mente alu. folie det er ikke så dyrt.

Jeg husker godt da jeg skulle nuke en lasagna i mikroen, jeg tenkte jo ikke at det var alu folie rundte den. Det luktet brent i 3 dager.

.exe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...