dagasc Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Det er jo en plass som kalles for HUMOR... hehe, å.. er det det!!! :oops: Har ikke vært å "lekt" meg på forumet så mye før.. så.. :o takk for at du sa ifra. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 kul film! kule farger iallefall Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 kul film! kule farger iallefall hehe, yezz.. anbefaler deg å teste det ut selv!! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Dere må bare laste ned filmen, tar ca. 3 mb! http://home.no/reactor/lol/ Ka fanken e vitsen med å bruke quicktime format?? Det er det lameste ever!!!! Komprimer i divx, xvid eller mpeg1!!! Ellers var det jo konge video!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 TorgeirS: Svar meg på pm meldingen jeg sendte til deg! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 vet åssen det er.. XL tv gjorde det der for leeeeenge siden.. men de hadde også med kinaputter Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Dere må bare laste ned filmen, tar ca. 3 mb! http://home.no/reactor/lol/ Ka fanken e vitsen med å bruke quicktime format?? Det er det lameste ever!!!! Komprimer i divx, xvid eller mpeg1!!! Ellers var det jo konge video!! hehe vel, fordi jeg ikke årker å komprimere den om.. og digital kamraet mitt kjører quicktime som er det lameste evah.. :wink: Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 vet åssen det er.. XL tv gjorde det der for leeeeenge siden.. men de hadde også med kinaputter ja, det husker jeg faktisk.. de tok en mobil inne å ringte til den.. haha, det var vittig.. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Lyspæra trenger faktisk ikke å gå til h***** dersom man tar et glass og fyller det med vann og tar et nytt glass og setter det i mikro'n. Da vil ikke lyspæren absorbere all energien og alt den gjør er å lyse. Dersom du putter et egg i mikro'n (kokt eller rått spiller ingen rolle) så skal jeg love deg at det blir vasking etterpå! Var en dust på tidligere jobben min som skulle bare varme et hardkokt egg i mikro'n. Jeg sa at det var en mindre lur ting å gjøre, men det ignorerte han fullstendig. Jeg lente meg tilbake og nøt hvert sekund egget lå i mikro'n. Bare ventet på et kraftig *BANG*. Noe som kom etter et par sekunder. Mikro'n hoppa og jeg knakk sammen i krampelatter. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Lyspæra trenger faktisk ikke å gå til h***** dersom man tar et glass og fyller det med vann og tar et nytt glass og setter det i mikro'n. Da vil ikke lyspæren absorbere all energien og alt den gjør er å lyse. Tøft! det må jeg prøve! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Stapp mircobølgeovnen full av sølvpapir. Ikke litt, men "STAPP" Så lar du det koke i 20min. Så kan du nyte lukten i flere timer. Eller micropopcorn. Der trenger du bare en pakke, og det du gjør er bare å putte den ini, sette på full styrke i åtte-ti minutter. Så kan du nyte denne lukten og! Eau de Kitchen... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Rått, det var en tøff film, men dere må lage flere filmer Lag en med noen vepser ellerno, det hadde vært phett! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Var litt tøff, men dere er vel litt på etterskudd. XL-TV har mye artigere innlegg der de putter alt mulig inne i microen Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Var litt tøff, men dere er vel litt på etterskudd. XL-TV har mye artigere innlegg der de putter alt mulig inne i microen hehe, ja.. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Vet ikke hvorfor jeg så sølvpapir. Jeg mente alu. folie det er ikke så dyrt. Jeg husker godt da jeg skulle nuke en lasagna i mikroen, jeg tenkte jo ikke at det var alu folie rundte den. Det luktet brent i 3 dager. .exe Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Jaja, dere må sjekke siden våres nu!! http://goliath.bounceme.net/lol/ Jevla lol.. Lenke til kommentar
SoW Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jaja, dere må sjekke siden våres nu!! http://goliath.bounceme.net/lol/ Jevla lol.. en i gangen? wææ... lame Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jaja, dere må sjekke siden våres nu!! http://goliath.bounceme.net/lol/ Jevla lol.. Bruk noe annet en quicktime plzzz... går meg på nervene ffs!! Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Prøv å ta en lysstoff rør inni, et lite ett som går inni.. Mikrobølgene vil da ionisere gassen og det blir lys! :=) Kan også søke etter mikrobølge lekkasje med et lysrør Lenke til kommentar
mbst Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Quicktime er da konge! (riktignok har divx sine fordeler også, men som nettformat er det i hvertfall supert, mye bedre streaming enn wmv osv) Ble frelst da jeg fant www.apple.com/trailers . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå