uylum Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 vet noen om noen nettbutikker rundt i verden som selger datautstyr billigere enn her hjemme i norge? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg vil sterkt advare deg mot å kjøpe datautstyr fra utlandet. For det første så må du betale 25% moms så fortjenesten er ofte liten. For det andre så mister du reklamasjonsretten vi har i Norge, som er blant verdens beste. Dersom noe skjer med utstyret så må du forholde deg til landet du kjøpte varen ifra, og det er ikke til å legge under en stol at det skjer temmelig ofte feil med datautstyr. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tråden er feilpostet, og flyttes til butikkdiskusjon, data. Lenke til kommentar
uylum Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 de nett butikkene jeg har funnet ligger på ca samme pris som i norge, så på et skjermkort som i norge koster 4000 kosta 3500 i usa. + at jeg da må batale moms... så er stort sett ikke verdt det men om det skulle finnes no sted det var mye billigere^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå