Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hele overflaten av tungen min er dekket med noe jeg vil definere som små hvite tråer, jeg finner dette ganske flaut fordi folk spør om det og jeg ikke vet hva det er. Man kunne nesten trodd at det hadde grodd et tynt lag med mose på tungen min, tuppen er helt vanlig, men jo lenger bak man kommer jo tettere blir det, et ikke noe spor av dette noen andre plasser i munnen eller under tungen. Er det noen her som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sopp...på tungen som oftest. Ta en tur til apoteket eller fastlegen din og få noe for det Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Når jeg får slikt pusser jeg tungen slik jeg pusser tennene. Fjerner det hvite og dårlig ånde Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det noen her som vet hva dette kan komme av? Har du vært syk i de siste 7 dagene bakover`? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har ikke oversikt på hvor lenge dette har vart, med det er en stund nå, jeg er ikke veldig god på og innrømme sykdom og håpet at det bare ville forsvinne. Har først begynnt og legge merke til det når en venn påpekte det, og siden det har det begynnt og bli ganske flaut. Har ikke vært noe direkte plage, har hatt litt dårlig ånde iblandt, men er ikke sikker på om det er grunnen. Har ikke hatt noe spesielt med sykdom i det siste nei. Jeg har prøvd flere forskjelige munnskylde vann og pusset tungen grunding, men det hadde ingen virkning. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det er naturlig at tungen bli litt hvit (gult) etter en sykdomsperiode. Lenke til kommentar
WideBoy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Når jeg får slikt pusser jeg tungen slik jeg pusser tennene. Fjerner det hvite og dårlig ånde Dette fungerer for meg og. har hatt dette problemet en gang og da skulle det bare litt heftig pussing til så gikk det bort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå