Gjest Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvordan skal jeg få den til å fungere... har lagt til en knapp, er det feil? Private Sub Button2_Click_1(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles Button2.Click Dim post_reg As Regex = New Regex("<div class=""postcolor"" id='post-[0-9]+'>(?<PostText>.*)</div>", RegexOptions.IgnoreCase) Dim m As Match = post_reg.Match(WebBrowser1.DocumentText) Dim posts As New List(Of String) Do While m.Success posts.Add(m.Groups("PostText").Value()) m = m.NextMatch() Loop End Sub Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ingen andre en GeirGrusom kan hjelpe? Lenke til kommentar
Alexen Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg er så sykt mye imot det her. Post count kan være et hjelpemiddel til å avsløre hvor seriøs noen er. Ble nesten litt frista til å mekke et program til deg. som poster 1000 poster etter hverandre for å avsløre deg som den juksemakeren du er Heldigvis er jeg en grei kar. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hmm.... Programmet ligger dødt nå =( Og jeg poster manuelt når jeg gidder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå