hostelnis Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Tipper mange kommer til å le godt av dette spørsmålet, men jeg må uansett ha svar på det så fort som mulig! For et par dager siden kjøpte jeg et Chaintech ZENITH 7NJS hovedkort av kameraten min, men problemet er at han ikke kan finne manualen. Inne i kabinettet mitt er det en bunt med ledninger. Disse er merket "Power led" "power sw" "speaker" h.d.d. led" "reset sw" PÅ det gamle hovedkortet mitt er det ikke noen tvil om hvor disse skal sitte, da det er fullstendig merket med plassering osv. Problemet er at det nye kortet har så mange tilkoplingssteder og ikke har noen konkret merking. hvor i svarte skal disse ledningene sitte?? Hadde satt pris på om noen kunne forklart meg utifra de bildene som finns bl.a. på hw.no http://www.hardware.no/tester/hovedkort/ch...7njs/index.html på forhånd takk! Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 finnes ikke manualen på nettet da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 De skal sitte øverst til høyre, når du ser på dette bildet. Det letteste er å gå hit, finne manualen, og se i den. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Gå på hjemmesidene til hovedkort produsenten. Tror de pleier å ligge der en plass. PS. Du burde skifte emnefeltet til noe litt mer forklarende, så slipper posten å bli stengt. Lenke til kommentar
varebil Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg har vært i samme situasjon. Har bygd 2 pc'r med Chaintech hovedkort, og selv om jeg hadde manualen klarte jeg ikke å plassere de små ledningene. Til og med ikke de jeg kjøpte hovedkortet av klarte det. Sendte hele greia til fabrikanten, og de fiksa det : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå