Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er jeg en god kjæreste? Jenter, les!

Gjest Guest_undrer_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer, du er herved erklært "Wussy"!!

Fra David DeAngelo:

When you act like a Wussy, you do things like:

-Pursue

-Cling

-Share "feelings"

-Act submissive

-Seek approval

-Pine away

This is WUSSY behavior.

It's distinctly FEMININE in nature.

When guys act like this, they're getting in

touch with their inner little girl (and she needs

a spanking in the worst way).

And are you ready for the WORST, WORST part?

When you act like this around a woman (and

ESPECIALLY a "goal oriented" woman who's probably

smart and powerful like yours) they CANNOT feel

the emotion of ATTRACTION towards you.

Women aren't attracted to Wussies.

Lenke til kommentar
Leser om gutter som er utro, utnytter, er jævlig mot jentene sine osv og tenker for meg selv.. Hva i faen i helvette tenker de på? Viser de ingen respekt? Jeg har aldri, og kommer ALDRI til og opptre sånn..

De tenker på seg selv, noe som burde være ganske forståelig. Det er ikke hyggelig gjort, men det er da ikke uforståelig?

Lenke til kommentar
Gratulerer, du er herved erklært "Wussy"!!

Fra David DeAngelo:

When you act like a Wussy, you do things like:

-Pursue

-Cling

-Share "feelings"

-Act submissive

-Seek approval

-Pine away

This is WUSSY behavior.

It's distinctly FEMININE in nature.

When guys act like this, they're getting in

touch with their inner little girl (and she needs

a spanking in the worst way).

And are you ready for the WORST, WORST part?

When you act like this around a woman (and

ESPECIALLY a "goal oriented" woman who's probably

smart and powerful like yours) they CANNOT feel

the emotion of ATTRACTION towards you.

Women aren't attracted to Wussies.

Med andre ord en gutt som jenter faktisk VIL ha?

I motsenting til en hel del gutter med altfor mye ego.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror på at jenter tror de vil ha en sånn fyr, men det er sånne gutter som blir forlatt for en mer spennende type med selvtillit og selvverd som vet at de er gode nok til å ha jenten som kjæreste og derfor ikke er livredd for å miste henne hele tiden.

Man kan vel ikke si at en perfekt kjæreste er livredd for å miste jenten sin? Det høres jo utrolig trist ut, den gutten kan umulig ha mye selvrespekt.

Lenke til kommentar

Kjenner meg igjen i mye av det trådstarter skriver, jeg ville aldri vært utro, behandlet henne dårlig etc. Jeg er stolt over hun som evnt blir dama mi, og jeg er langt ifra gjerrig og spanderer mye, men IKKE alt, og hun får pent spandere litt på meg også om hun har litt penger :p

Og jeg er veldig snill, men på mine egne premisser. Jeg er kjæresten hennes, ikke hennes slave ;)

Til trådstarter, en skal være snill med frøkna si, men ikke overrøs henne med gaver og tjenester, hun blir lei etterhvert, og du blir sliten og frustrert til slutt. Det ender med at hun tar eventuelle tjeneste som en selvfølge, og da blir du fort sur pga hennes holdning, jeg lover deg :p

Og det du sier angående at du er så redd for å miste henne, for all del si ifra at du vil beholde henne osv, men ikke overdriv, så lenge dere er et spennende/bra og trofast "tilbud" til hverandre så vil hun nok ikke hoppe over på noen andre. Hun valgte jo ikke å bli sammen med deg for at hun skulle finne noen andre? ;)

Ha en passelig porsjon selvtillit, en god holding, en fungerende humor og liten redsel for å drite deg (på en positiv måte, latterframkallende)

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Jeg tror på at jenter tror de vil ha en sånn fyr, men det er sånne gutter som blir forlatt for en mer spennende type med selvtillit og selvverd som vet at de er gode nok til å ha jenten som kjæreste og derfor ikke er livredd for å miste henne hele tiden.

Man kan vel ikke si at en perfekt kjæreste er livredd for å miste jenten sin? Det høres jo utrolig trist ut, den gutten kan umulig ha mye selvrespekt.

Gutten jeg er forelska i er akkurat som TS, bare... ja, med god selvtillit.

Men jeg vil ikke si det er en dårlig ting å ikke ville miste jenta,

bare litt dumt hvis man er LIVREDD, da, og HELE TIDEN :p

Lenke til kommentar
Jeg kaster bort lønninga mi på jenta mi. Spanderer ting hele tiden. Livredd for og miste jenta, og livredd for og dumme meg ut. Viser alltid intiativ, dog jeg krever positiv respons.

Ikke bra. Dette kommuniserer til jenta at hennes verdi er høyere en din, slik at du må oppnå hennes godkjenning ved å kjøpe den.

Blir som om du sier "Hey.. jeg vet at du betyr mye mer enn meg, men hva om jeg kjøper deg 20 roser, en dyr middag og et par diamantringer?"

Du kan bli en fet fyr, men du må ordne litt på selvtilliten din ;)

friend-zone-demotivational-poster.jpg

Mot de la Vie :wee:

Lenke til kommentar

Som alle andre har nevnt bare med en liten brutal vri, du skjemmer damen din litt for mye :p

Angående selvtilliten så kjenner jeg meg selv litt. Egentlig på ganske så mange av de personlighetstrekkene dine. Men har du noen gang tenkt på trening? Om så bare en gårtur om dagen er veldig bra for humøret. Få frisøren til å gi deg noen hårstyling tips kanskje? Kviser? Du nevner ikke hva som plager deg med utseende med mindre jeg er veldig trøtt og har gått glipp av dette.

Uansett, stå på. :thumbs:

EDIT: Jeg la merke til en ting. Du er klar over dine positive personelighetstrekk og dermed støtter dette din usikkerhet angående utseende kroppslig. Kanskje bruke denne egenskapen til å gå imot dine negative tanker angående utseende da?

Siden folk sier du ser pen ut kan du f.eks finne en påstand, finne beviser mot og for denne tanken og se hvor mye den tanken stemmer. Eksempelvis; "Jeg ser elendig ut. Har alltid dårlig hårdag. Men hvorfor får jeg så mange positive tilbakemeldinger om at jeg er pen? Kanskje påstanden min ikke er helt riktig da?".

Endret av Lednar
Lenke til kommentar
Jeg sier ikke at ALLE er idioter. Men flesteparten, som jeg kjenner, er hvertfall det.

Jeg mener at du, og de som er som deg er idiotene her. Tenk så mye du kaster bort på å "kjøpe" jenta, både økonomisk og emosjonelt. Ta deg sammen og oppfør deg som et selvstendig menneske, ikke hennes personlige dansende apekatt.

Det finnes noe mellom det å dyrke jenta og det å misbruke henne.

Begge disse punktene vil føre til at du trolig mister henne i det lange løp, noe jeg tror er det som står bak alt dette. Frykten din.

Det er vel derfor du poster her? For å få en godkjennelse fra jenter om at det er dette de liker (dermed "jenter, les!"), slik at frykten din kan roes ned i en liten stund. Det er vel derfor du ofrer så mye av deg selv også, pga frykten for å miste henne?

Men vil det ikke være bedre å være seg selv og kun tilby seg selv, med en mulighet for å miste jenta, versus det å ofre seg selv med en mulighet for å beholde det falske forholdet?

Fortsetter du slik blir du en tøffel, en dørmatte, en push-over, noe man fort går lei av!

Hvis hun er like forelsket i deg som du er i hun så trenger du ikke å gjøre noe mer enn å elske hun tilbake. Ved å bruke "triks" for å holde på hun så viser du mistillit. Du stoler ikke på at hun kan elske deg, så du må derfor lokke hun inn i forholdet.

Så lenge du viser hun tillit, til både deg og henne, så er du en god kjæreste.

Lenke til kommentar

Solide poeng, Touchdown, når man oppfører seg som trådstarter så er det vanskelig for kjæresten å vise at også hun er forelsket og glad i gutten som skjemmer henne bort. Når du spanderer alt på henne så fratar du også henne muligheten til å føle at det er likevekt i forholdet og at dere begge får like mye ut av det. Dere er hverandres kjærester, hun er også heldig som har deg, og det burde du være klar over. Når jeg er sammen med en jente så er det klart jeg setter pris på henne, men jeg må da holde visse standarder. Jeg er ingen dørmatte og det må hun vite, jeg er ikke typen som tåler å bli dårlig behandlet uten å si ifra. Jeg er heller ikke hennes forsørger eller underholder, vi er like mye verdt i forholdet og hun burde jobbe like hardt med forholdet som jeg gjør.

Lenke til kommentar
Hei hopp..

Leser om gutter som er utro, utnytter, er jævlig mot jentene sine osv og tenker for meg selv.. Hva i faen i helvette tenker de på? Viser de ingen respekt? Jeg har aldri, og kommer ALDRI til og opptre sånn..

Jeg er sjenert, og dumsnill. Full av kjærlighet. Ærlig, og kan holde på en hemmelighet.

Jeg er STOLT over jenta mi, og viser det. Jeg driter i hva venner sier. Jeg driter i at x-en gir meg juling.

Jeg viser kjærlighet, lyger ALDRI og flink til og lytte.

Jeg er sjenert og har dårlig selvtillit. Liker ikke utseenet mitt, selv om mange sier jeg er pen.

Er stort sett stille, men når man blir kjent meg meg er jeg VELDIG pratsom.

Kan være plagsom også, og mase veldig. Kan til tider skrive meldinger veldig ofte, noe som jenter kan bli lei av?

Jeg kaster bort lønninga mi på jenta mi. Spanderer ting hele tiden. Livredd for og miste jenta, og livredd for og dumme meg ut.

Wow, du er jo Drømme gutten. Det er ikke mange gutter som ville gjøre alt for å tilfreds stille en jente på den måten :) Først syns jeg at du skal ta det litt med ro. Du har jo godt av å få litt fritid du også :p Jeg er sikker på at du kan spare litt på pengene sånn at du har litt du kan bruke på deg selv. Vi jenter liker om du kjøper noe til oss av og til, men du trenger ikke bruke opp alle lommepengene dine for det :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest paranoiaaaa

jeg skulle ønske kjæresten min var litt mer som deg..

kjæresten min var utrolig søt og snill med meg før, men nå er han ikke så opptatt av å imponere meg lenger, og det er trist.. jeg er en sånn person som trenger utrolig mye oppmerksomhet, og får jeg ikke det, blir jeg såra med en gang.. en veldig dum holdning egentlig.. jeg er også livredd for å miste han, er det noe jeg kan gjøre for å slappe av litt mer..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...