Gjest Guest_undrer_* Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei hopp.. Leser om gutter som er utro, utnytter, er jævlig mot jentene sine osv og tenker for meg selv.. Hva i faen i helvette tenker de på? Viser de ingen respekt? Jeg har aldri, og kommer ALDRI til og opptre sånn.. Jeg er sjenert, og dumsnill. Full av kjærlighet. Ærlig, og kan holde på en hemmelighet. Jeg er STOLT over jenta mi, og viser det. Jeg driter i hva venner sier. Jeg driter i at x-en gir meg juling. Jeg viser kjærlighet, lyger ALDRI og flink til og lytte. Jeg er sjenert og har dårlig selvtillit. Liker ikke utseenet mitt, selv om mange sier jeg er pen. Er stort sett stille, men når man blir kjent meg meg er jeg VELDIG pratsom. Kan være plagsom også, og mase veldig. Kan til tider skrive meldinger veldig ofte, noe som jenter kan bli lei av? Jeg kaster bort lønninga mi på jenta mi. Spanderer ting hele tiden. Livredd for og miste jenta, og livredd for og dumme meg ut. Viser alltid intiativ, dog jeg krever positiv respons. Hvis ikke kommer vi tilbake på forige punkt, hvor jeg er redd for og miste jenta og begynner og fundere på hva jeg gjør galt. Jeg stoler på jenta mi, og lar hun gjøre som hun vil. Jeg lar hun prate med andre gutter, fordi jeg forventer at hun er trofast. Jeg er ikke ute etter og utnytte noen, for sex eller noe. Jeg er ute etter et langvarig og seriøst forhold. Spørsmålet mitt, er om det er flere av meg der ute? Nesten alle gutter jeg ser, er på en eller annen måte jævlig mot jenta si. Høres jeg ut som en god kjæreste? Hva bør jeg gjøre mer av, og hva bør jeg gjøre mindre av? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg kaster bort lønninga mi på jenta mi. Spanderer ting hele tiden. Livredd for og miste jenta, og livredd for og dumme meg ut. Husk at det er visse grenser, det er ikke hyggelig å alltid bli spandert på! Lenke til kommentar
essi Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hvis dette er seriøst tror jeg du trenger å 1) Slappe av og 2) Lære at det ikke er du som skal stå for alt i forholdet. Det handler ikke om å "beholde jenta", det handler om at dere skal ha et forhold sammen. Om hun ikke bidrar og utnytter deg, hvorfor er du med henne? Finn noen som du kan ha et likeverdig forhold til istedet. Alt som har med å kunne lytte og være snill å gjøre er selvsagt positivt og påkrevd, men du trenger ikke være en dørmatte for kjæresten. En ting til: Jeg er veldig enig med posten over. Seriøst. Er det noe som suger, så er det å bli behandlet som en høyst knusbar gjenstand som ikke klarer noenting selv. Endret 22. februar 2009 av essi Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar! Ja, jeg er seriøs.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Enig med øvrige poster. En ting som slår meg er at det kan sikkert bli litt slitsomt i lengden at du er så livredd for å miste kjæresten. Hvis dette betyr at du er avhengig av positive tilbakemeldinger hele tiden, for hvis ikke går det over i paranoia, da har man et problem. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Man kan alltids bli en bedre kjæreste. Er det viktig for deg at vi synes du er en god kjæreste? Fra det du skriver, du kan være en bedre kjæreste ved å innse at dere begge er likeverdige parter. Ikke ta ting for seriøst. Sclæpp av! Ikke vær for keen på henne. Ikke vær sjenert. Bygg opp selvtilliten din. Ikke vær redd for å drite deg ut. Husk at du har et selvstendig liv du også. Ditt liv er ikke avhengig av henne Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er sjenert, og dumsnill. Full av kjærlighet. Ærlig, og kan holde på en hemmelighet. Det er god ting du nevner her som full av kjærlig , ærlig og kan holde på en hemmelighet. Gjør at du kan prate mye med din partner og om det meste . Det å være dumsnill er både positivt og negativt . Kommer ann på hvilken partner mann har og va slags person det er. Sjenert er jo alltids noe du kan jobbe med selv. Dama de er samme deg fordi hun liker deg. Hun er betatt av deg og forelska i deg av alle personer på hele jorden ! Selvfølgelig skal du tenkte at du er deili , kjekk og kul da ! Jeg er STOLT over jenta mi, og viser det. Jeg driter i hva venner sier. Jeg driter i at x-en gir meg juling.Jeg viser kjærlighet, lyger ALDRI og flink til og lytte. Det er bra du er stolt over jenta de og viser det. Det liker jenter. Og at du driter i hva alle andre sier. Det er ikke noe viktig hva andre sier. Du lever ditt liv og gjør det du måtte ønske. Så lenge det ikke går utover andre . Jeg er sjenert og har dårlig selvtillit. Liker ikke utseenet mitt, selv om mange sier jeg er pen.Er stort sett stille, men når man blir kjent meg meg er jeg VELDIG pratsom. Har vært der selv en gang for mange år siden. At du åpner deg ikke før du blir trygg på den andre personen. Ikke være redd for å starte å prate med en helt tilfeldig person. Om alt mulig i livet. Kan være plagsom også, og mase veldig. Kan til tider skrive meldinger veldig ofte, noe som jenter kan bli lei av? Det å skrive veldig mange meldinger kan være slitsom. Prøv å gjør meldingene kortest mulig og unngå for all del SMS marathon. Avslutt det ganske tidli vist det er antydning til det. Med å si at jeg skal spise no eller skal ta å jobbe bla bla. Vi snakkes osv. Itillegg trenger man heller ikke svare på meldingen på sekunde . Blir det jo en MSN samtale. Ta å chill litt , la tiden gå litt. Jeg kaster bort lønninga mi på jenta mi. Spanderer ting hele tiden. Livredd for og miste jenta, og livredd for og dumme meg ut. Viser alltid intiativ, dog jeg krever positiv respons. Jenta forventer ikke at du skal spandere på henne og ikke hele tiden. Dere er sammen i et forhold så du skal ikke være livredd for å miste henne. Ved å kreve positiv respons hele tiden , spandere på henne hele tiden , livredd for å miste henne og redd for å dumme deg ut. Kan det bli slitsom i lengden. Siden du gjør alt arbeidet for å dere skal holde dere sammen. Dere skal jobbe like mye begge to og være gjensidig. Det er viktig. Dama de vil være like glad i deg om du spanderer eller ikke. Ved å spandere for ofte blir det slitsom fordi hun får litt dårlig samvittighet. Siden du bruker alle pengene på deg. Du trenger ikke å være så grei. For det ekke vits. Du sier du viser alltids intiativ. Men det er kun vist du får positiv respons og ikke redd for å dumme deg ut. Prøv å press grensene lengre . Kom deg ut å spreng grenser. Utfordre deg selv. Prøv å overaske henne selv. Jenter liker spontane gutter og at dem tar kontroll. Er ikke noe farli det Kun morro... Du må slappe av og ta det med ro. Slutte å tenke at hun er alt i livet ditt og at vist forholdet blir over er alt ødelagt. Du lever kun 1 gang. Du har ingenting å tape. Alt lærer du av om det er negativt eller positivt. Som vil gjøre deg til den person du er. Så ta dama på senga og hele tiden prøv noe nytt. Jeg stoler på jenta mi, og lar hun gjøre som hun vil. Jeg lar hun prate med andre gutter, fordi jeg forventer at hun er trofast. Jeg er ikke ute etter og utnytte noen, for sex eller noe. Jeg er ute etter et langvarig og seriøst forhold. Du stoler på jenta og hun stoler på deg. Du trenger ikke å være redd for å prate med andre jenter selv og at det skal gjøre henne sjalu. Skal ikke være redd for å utnytte noen. Sex er en vanlig ting om det er med en tilfeldigpartner eller kjæreste. Sex er like normalt som å kysse nesten. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ble du mobbet/terget som mindre? Makan til søk etter bekreftelse fra andre. Det du beskriver her er jo at du nærmest drukner partneren din. Slapp av, det grenser til sykelig sjalu kjæreste her. (Beklager negativ tone) Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Giid, jeg ble faktisk litt forelska her xD Jeg syns du er en god kjæreste, ja. Du er den typen jeg måtte ha lett utrolig lenge for å finne, og du er sikkert noen mange jenter leter etter. Det blir ikke plagsomt at du sender meldinger, så lenge du ikke spør hva jeg gjør eller hvordan det går hundre ganger. Søte meldinger er noe av det beste som finnes! Edit: At du spanderer på jenta gjør ingenting. Vi liker det, vi. Men! Blir det for mye og hele tiden, kan det hende vi begynner å lete etter fugler i mosen. Det hadde jeg gjort. Men å spandere middag og kjøpe små armbånd og smykker (ikke for dyrt, da :'P) av og til gjør oss kun glade Du er en dritbra kjæreste ^^ Endret 22. februar 2009 av MasterOfColours Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ble du mobbet/terget som mindre? Makan til søk etter bekreftelse fra andre. Det du beskriver her er jo at du nærmest drukner partneren din. Slapp av, det grenser til sykelig sjalu kjæreste her. (Beklager negativ tone) Tror ikke han ble mobbet, akkurat. Ser heller ikke ut som han leter etter noe utrolig bekreftelse. Bare at han er redd for å miste jenta, for som han sa, så leter han jo etter et langvarig forhold, og da har han jo sterke følelser. Han vil jo ikke miste noen som kanskje kan bli kona en dag .. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ble du mobbet/terget som mindre? Makan til søk etter bekreftelse fra andre. Det du beskriver her er jo at du nærmest drukner partneren din. Slapp av, det grenser til sykelig sjalu kjæreste her. (Beklager negativ tone) Tror ikke han ble mobbet, akkurat. Ser heller ikke ut som han leter etter noe utrolig bekreftelse. Bare at han er redd for å miste jenta, for som han sa, så leter han jo etter et langvarig forhold, og da har han jo sterke følelser. Han vil jo ikke miste noen som kanskje kan bli kona en dag .. Han er jo tydeligvis ute etter ett innlegg type det du skrev. OP er jo frytkelig glad i frøkna si, og redd for at han gjør noe galt, siden "alle andre" er idioter med kjæresten sin. Han er snill med kjæresten sin, men måten han uttrykker seg på gjør at han fort kan bli den skam-sjalu kjæresten som tilter helt endag de når det punktet i ett forhold når de ikke drar på samme vorspill, forskjellige skoler/jobb etc. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg sier ikke at ALLE er idioter. Men flesteparten, som jeg kjenner, er hvertfall det. Forholdet vårt er i startfasen, og er nok derfor jeg krever positiv respons. For og forsikre meg om at jenta faktisk har følelser for meg igjen. Jeg blir fort sjalu, ja. MÈN, stoler nok på jenta mi til at jeg slipper det. Bare så det er sagt, så er jenta likedan tilbake. Bortsett fra mase-delen, og paranoia-delen, for hun VET at jeg har følelser for hun. Takk for svar! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bare pass deg så du ikke blir utnyttet. At du bruker hele lønningen din på henne, skal være unødvendig. Er du en tøffel finner hun fort ut at hun kan slippe unna med mye, og godt mulig hun benytter seg av den muligheten. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, dørmatter har en tendens til og bli utslitt ganske fort.. og hvem vil ha en utslitt dørmatte til slutt? Lenke til kommentar
Smacky Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 På noen punkter høres du fantastisk ut, på andre punkter rett og slett litt slitsom.. Jeg har en eks som spanderte ALT på meg, men tilslutt ble jeg rett og slett lei av det.. Mener det skal være en overraskelse å få ting, og ikke noe man forventer.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har en eks som spanderte ALT på meg, men tilslutt ble jeg rett og slett lei av det.Jeg synes også det blir slitsomt om gutten skal spandere alt på deg... Jeg har sansen for likevekt i forhold, og ønsker meg ingen gutt som ligger på knærne for meg... Lenke til kommentar
Gjest HeisannGutt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei hopp.. Leser om gutter som er utro, utnytter, er jævlig mot jentene sine osv og tenker for meg selv.. Hva i faen i helvette tenker de på? Viser de ingen respekt? Jeg har aldri, og kommer ALDRI til og opptre sånn.. Jeg er sjenert, og dumsnill. Full av kjærlighet. Ærlig, og kan holde på en hemmelighet. Jeg er STOLT over jenta mi, og viser det. Jeg driter i hva venner sier. Jeg driter i at x-en gir meg juling. Jeg viser kjærlighet, lyger ALDRI og flink til og lytte. Jeg er sjenert og har dårlig selvtillit. Liker ikke utseenet mitt, selv om mange sier jeg er pen. Er stort sett stille, men når man blir kjent meg meg er jeg VELDIG pratsom. Kan være plagsom også, og mase veldig. Kan til tider skrive meldinger veldig ofte, noe som jenter kan bli lei av? Jeg kaster bort lønninga mi på jenta mi. Spanderer ting hele tiden. Livredd for og miste jenta, og livredd for og dumme meg ut. Viser alltid intiativ, dog jeg krever positiv respons. Hvis ikke kommer vi tilbake på forige punkt, hvor jeg er redd for og miste jenta og begynner og fundere på hva jeg gjør galt. Jeg stoler på jenta mi, og lar hun gjøre som hun vil. Jeg lar hun prate med andre gutter, fordi jeg forventer at hun er trofast. Jeg er ikke ute etter og utnytte noen, for sex eller noe. Jeg er ute etter et langvarig og seriøst forhold. Spørsmålet mitt, er om det er flere av meg der ute? Nesten alle gutter jeg ser, er på en eller annen måte jævlig mot jenta si. Høres jeg ut som en god kjæreste? Hva bør jeg gjøre mer av, og hva bør jeg gjøre mindre av? Hei. Jeg er veldig lik deg jeg! Din beskrivelse av deg, kjennetegner også nesten akkurat sånn jeg er. Viktig å tvinge de negative tankene du får og bytte de ut med positivet. Tving deg selv. Jeg skjønner veldig godt det med at du er redd for å miste kjæresten, men da kan du tenke at du skal nyte den tiden dere har nå, lev i nåtiden. Går det dårlig, finnes det mange andre fine jenter der ute. Ikke spander for mye, da kan det hende hun blir skuffet neste gang du ikke gjør det/ikke har råd... Jeg kan også sende mye meldinger, kan til tider være for snill, dumsnill, men her er det viktig å være tålmodig. Ikke send for mange meldinger, det kan virke masende, jeg er sånn selv og jeg tror ikke alltid hun jeg liker nå, setter pris på det hver gang. Det er også viktig å ha en balangse på å være snill og være litt slem. Vær slem på en flørtende måte, det slår alltid godt an. Det er bra du viser initiativ, der sliter jeg. Også viktig at du gir hun rom. Du virker som en bra kjæreste og jeg tror om hun har valgt deg, så liker hun nok typer som deg/meg. Ikke vær redd, bare ta ting som de kommer. Bekymre deg mindre. Lenke til kommentar
Gjest HeisannGutt Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Giid, jeg ble faktisk litt forelska her xDJeg syns du er en god kjæreste, ja. Du er den typen jeg måtte ha lett utrolig lenge for å finne, og du er sikkert noen mange jenter leter etter. Det blir ikke plagsomt at du sender meldinger, så lenge du ikke spør hva jeg gjør eller hvordan det går hundre ganger. Søte meldinger er noe av det beste som finnes! Edit: At du spanderer på jenta gjør ingenting. Vi liker det, vi. Men! Blir det for mye og hele tiden, kan det hende vi begynner å lete etter fugler i mosen. Det hadde jeg gjort. Men å spandere middag og kjøpe små armbånd og smykker (ikke for dyrt, da :'P) av og til gjør oss kun glade Du er en dritbra kjæreste ^^ Hei MoC. Du skal nok slippe å lete for lenge for å finne en slik type. De finnes der ute, men de er jo ofte som meg og trådstarter, flaue. Jeg er ganske lik han, det sier jo kanskje noe, at en annen på dette forumet er så lik? Jeg vet ikke om det finnes mange av oss, men noen er det alltid . Jeg har aldri hatt kjæreste (er 20 år), men har noe på gang. Når det gjelder spandereing og å kjøpe ting til kjæresten virker for meg ganske vanskelig. Det er også ekstremt vanskelig å være seg selv, for meg hvert fall. Det med å sende meldinger er også ganske viktig i forhold til mengde og innhold . Jeg håper det er sant det med at han er den typen mane jenter leter etter... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hvis dette er seriøst tror jeg du trenger å 1) Slappe av og 2) Lære at det ikke er du som skal stå for alt i forholdet. Det handler ikke om å "beholde jenta", det handler om at dere skal ha et forhold sammen. Om hun ikke bidrar og utnytter deg, hvorfor er du med henne? Finn noen som du kan ha et likeverdig forhold til istedet. Alt som har med å kunne lytte og være snill å gjøre er selvsagt positivt og påkrevd, men du trenger ikke være en dørmatte for kjæresten. En ting til: Jeg er veldig enig med posten over. Seriøst. Er det noe som suger, så er det å bli behandlet som en høyst knusbar gjenstand som ikke klarer noenting selv. Enig med deg. Høres ut som TS trenger å bli mer sikker på seg selv. Endret 22. februar 2009 av Mirann Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg driter i at x-en gir meg juling. Ka faen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå