Hosjkornæsj Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hei! Vet ikke om vi hadde en tråd som dette fra før av, men jeg jeg kunne ikke finne noen. Denne tråden går ut på at du må finne en minst 1 1/2 år gammel sang som du hadde glemt fullstendig at den eksisterte og poster den her Jeg starter: Endret 22. februar 2009 av Hosjkornæsj Lenke til kommentar
decilla Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei! Vet ikke om vi hadde en tråd som dette fra før av, men jeg jeg kunne ikke finne noen.Denne tråden går ut på at du må finne en minst to år gammel sang som du hadde glemt fullstendig at den eksisterte og poster den her travis sing Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gammel? Da synes jeg du kunne sette grensen til minst 20 år gammel. Så kunne jeg postet flotte låter fra 80- og 70-tallet. Som for eksempel Kansas. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Se filmen hos Youtube Haha, denne posten kommer til å ødelegge mange Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Åh, Ravi. Han eier han. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Forente artister - Sammen for livet. Våkna dagen derpå idag med denne låta brent inn i hodet. Lurer litt på hvorfor. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gammel? Da synes jeg du kunne sette grensen til minst 20 år gammel. Så kunne jeg postet flotte låter fra 80- og 70-tallet. Dersom en sang er "minst ett og et halvt år gammel" kan den godt være 20 år gammel Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gammel? Da synes jeg du kunne sette grensen til minst 20 år gammel. Så kunne jeg postet flotte låter fra 80- og 70-tallet. Dersom en sang er "minst ett og et halvt år gammel" kan den godt være 20 år gammel Ja, men jeg synes ikke Topp 20-lista fra 2007 er gammel nok til å grave opp igjen og minnes med tårevåte øyne. Derfor stemmer jeg for langt eldre grense, hurra! Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Husker jeg og tre andre fra klassen sang denne for hele skolen da vi gikk i 10 klasse for 8-9 år siden, det var flaut Fant ikke noen musikkvideo da :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå