Gå til innhold

Finn en gammel sang hele verden hadde glemt!

Hosjkornæsj

Anbefalte innlegg

Hei! Vet ikke om vi hadde en tråd som dette fra før av, men jeg jeg kunne ikke finne noen.

Denne tråden går ut på at du må finne en minst 1 1/2 år gammel sang som du hadde glemt fullstendig at den eksisterte og poster den her :)

Jeg starter:

Endret av Hosjkornæsj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gammel? Da synes jeg du kunne sette grensen til minst 20 år gammel. Så kunne jeg postet flotte låter fra 80- og 70-tallet.

Som for eksempel Kansas.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gammel? Da synes jeg du kunne sette grensen til minst 20 år gammel. Så kunne jeg postet flotte låter fra 80- og 70-tallet.

Dersom en sang er "minst ett og et halvt år gammel" kan den godt være 20 år gammel :p

Ja, men jeg synes ikke Topp 20-lista fra 2007 er gammel nok til å grave opp igjen og minnes med tårevåte øyne. Derfor stemmer jeg for langt eldre grense, hurra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...