FiskePinna Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Leste at såkalt nuking er blitt populært på TG. Hva er dette, og hvordan "nuker" man. Har lyst til å prøve ut dette hjemme. Jeg vet at dete kanskej er litt i gråsonen for hva som er lov å gjøre, men det hadde vært moro å få vite hvordan nuking funker. Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 først trenger du en atombombe. Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 btw du burde heller lære deg å forsvare deg. du kan få problemer med nuking. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 er den en command du skriver eller hvafornoe? noe type netsend eller en batch file? Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hmmm.. på TG kan jeg ikke skjønne at dette er morsomt, bare irriterende. Men derimot da man sitter en 5 - 6 stk og gjør det kan det fort bli morsomt, og KUN på folk man kjenner... Kommandoen: Kjør-> net send "ip adresse/pc navn" tekst Eksempel: "net send 10.0.0.1 Hei, hvordan står det til?" - - - - - - Håper dette hjalp! MVH Jørgen Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 det er et program som sender en pakke til en adresse. pakken får den andre pc'en(adressen) til å fryse. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Herre gud. Nuking er noe som drittunger gjoer. Mimre tilbake naar jeg var en drittunge og 50% av folka paa irc var infisert av netbus (Ikke at det har noe med nuking aa gjore) Og Nei .. Net send er ikke en form for nuking, selv om det er mulig aa ha det morro med en batch fil med en infinity loop og net send Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 jgrondal tror ikke den komandoen vil få maskinen til å fryse eller resette seg. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Ved og DOS nuke (sende pakker så pcn fryser) kan man fort få problemer... Men om jeg ikke tar feil så funket vel bare det på windows 95 netbus og de der ja... hehe... var tider det For ikke og glemme Subseven, net-devil, + mange hundre andre RAT(Remote Administration Tools) Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 jgrondal tror ikke den komandoen vil få maskinen til å fryse eller resette seg. Tror ikke jeg heller. Men jeg vil ikke være en som oppfordrer til og drive med ulovlige ting, for med vanlig DOS nuking tror jeg ikke det fungerer... Og altså må man ha programmer...!! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 en enkel net send kommando får ingen maskin til å klikke. ikke engang en stor package på 65000 byte med 1 ms i send time kan fryse nyere dataer. så, hva er nucking... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Ikke vet jeg... har lest litt om det men jeg skjønte det ikke... Så ja, forklar noen... SOM "VET" DET!! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Google .... http://dooyoo-uk.tripod.com/mirc/nukes.htm http://whatis.techtarget.com/definition/0,...i211678,00.html Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 det virker som om ingen av hardware gutta kan eller vil fortelle oss man nucker noen sin data. det er greit nok så lenge det ikke er lov å lære bort den kunsten, men man må jo stole på at folk bruker vettet og datakunskaper på en ikke destruktiv måte...(lang setn.) Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ellers kan du jo rote litt rundt på http://"fjernet". masse spennende stoff der, men vær grei å tenk deg om to ganger før du gjør noe. offtopic: så en reklame på tv i går. du får 3 år for å kopiere (forfalske) en pengeseddel (eksempelvis EN 100-lapp) mens du bare får 2 år for å voldta en mindreårig. DETTE ER SYKT! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 det virker som om ingen av hardware gutta kan eller vil fortelle oss man nucker noen sin data. Jeg tror ærlig talt ingen har lyst på en ferie, noe jeg tror de får hvis de gir grunnkurs i nuking. ellers kan du jo rote litt rundt på http://aiaiaiai.com Hett tips: fjern den linken før en moderator ser den. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 så en reklame på tv i går. du får 3 år for å kopiere (forfalske) en pengeseddel (eksempelvis EN 100-lapp) mens du bare får 2 år for å voldta en mindreårig. DETTE ER SYKT! Nå er pengeforfalskning en ekstra ille form for økonomisk kriminalitet, siden hele det økonomiske systemet bryter sammen om folk ikke stoler på sedler, derfor de strenge straffene. AtW Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 så en reklame på tv i går. du får 3 år for å kopiere (forfalske) en pengeseddel (eksempelvis EN 100-lapp) mens du bare får 2 år for å voldta en mindreårig. DETTE ER SYKT! [Offtopic] Så må du huske at i Norge soner vi bare 2/3 av straffen pluss at man kan slippe fri tidligere for god oppførsel. Heeeeelt sykt. Eks; Orderud-saken: De som fikk 21 år kan være på gata om 10 år hvis de er veeldig snille. [Ontopic] Har ikke peiling på hvordan nuking fungerer, og vil helst ikke at noen forteller det i denne tråden. De fleste jeg har møtt på her er ok folk, men en prosentdel her inne er her bare for å lære å gjøre fandenskap. Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 .........Orderud-saken....... tenker mer på barneheia-saken. Viggo virket ikke helt stabil. sikkert bare noen år til han slipper ut grunnet god oppførsel. skummelt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå