Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er jeg syk, eller? Ikke spist på flere dager..

Gjest Guest_trengerhjelp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_trengerhjelp_*

Heisann..

Har ikke spist siden Torsdag formiddag. Har ikke hatt matlyst, og ikke hatt lyst på noe. I går prøvde jeg og presse i meg en brødskive, men ble kvalm med en gang, og klarte ikke mer. Har heller nesten ikke drukket noe. I går kveld tok jeg meg en dram, og ble fort og brutalt drita, spydde to-tre ganger, så var det greit.

I dag var jeg såklart fullsjuk, og har ikke klart og spise noe. Prøvde i dag også, men hadde IKKE matlyst, og ble VELDIG kvalm med en gang så jeg klarte ikke. Har drukket 2-3 glass vann i dag, thats it.

Det jeg lurer på er; Hva feiler meg? Hvorfor har jeg plutselig ikke lyst på hverken mat eller drikke lenger?

Er det farlig og gå lenge uten mat? Føler meg forholdsvis i fin form, men har vært småkvalm i hele dag. Er ikke sulten, og har ikke vært det siden Torsdagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er nok bare syk. Vent noen dager til og se an, det ordner seg sikkert snart. Dersom det ikke blir bedre på noen dager så oppsøk lege. Pass på å drikk nok, og prøv å få i deg så mye mat du klarer. Du skal ikke se bort ifra at mye av kvalmen rett og slett kommer av at magen er tom.

Lenke til kommentar

Å drikke på tom mage er jo 100% oppskrift på crash and burn fylla.

Trudde dei fleste lærte dette når dei var 15-16.

Er nok godt mulig at du berre er sjuk.

Men det som er sikkert er at du ikkje blir frisk med mindre du prøver å ete litt :)

Begynn i det små med feks Biola eller noke sånt.

Og hugs å drikk nok :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...