Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Endelig fått en god tone hos en jente - Hva nå?

Gjest Guest_amatør_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_amatør_*

Har ENDELIG fått en god tone hos en jente jeg har likt over lengre tid. Jeg har aldri før hatt et seriøst forhold, så er helt BLANK.

Jeg har utrolig sterke følelser for jenta, og jenta sier hun føler det likedan. Jeg har veldig dårlig selvtillit, og ser på jenta som flere klasser over meg. Jeg har derfor store problemer med og tro hun når hun sier hun har følelser for meg.

Uansett, har gått ett par dager nå hvor vi har hatt god kontakt, sendt hjerter og "glad i deg"-meldinger.

Jeg er veldig sjenert, og tør derfor ikke gjøre noen stunt face to face, men har som sakt hatt en veldig god tone over msn og telefon.

Hva gjør jeg videre nå? Har gått noen dager, men føler ikke vi har kommet noen vei. Vet ikke om jeg vil si vi er sammen enda. Hvordan går jeg frem for og innlede ett forhold? Barneskoleprinsippet "skal vi bli ilag?" gjelder jo ikke lenger.

Jeg er også utrolig redd for og ødelegge forholdet vi har nå med og si/gjøre noe dumt..

Hva bør jeg gjøre videre?

Takk for alle råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_amatør_*

Og hvor lenge bør jeg vente før jeg begynner og klemme, kysse o.l? Tør ikke enda, da jeg ikke aner hvordan hun vil reagere.. :D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hadeklem er jo en norm. Vi har gikk klemmer til hverandre siden 6.klasse, så der tror jeg hun reagerer fint. Det viktigste er å være deg selv (klisje), og være avslappet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_amatør_*

Har tenkt på det, men tør liksom aldri! Føler jeg kommer til og drite meg ut, og se dum ut.. Hvordan gå frem da?

Satse alt, fort og rett på sak, eller hinte, og gå sakte frem?

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_amatør_*

TUSEN takk for svar folkens :)

Er forberedt på en klem neste gang jeg treffer hun!

Får håpe det går bra :)

Men ellers, hvordan kan jeg vise at jeg vil gå videre?

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jaja_*
Og gå ut og spise, er ikke det en klisjè a? Det er sånt man ser på film.. :D

Er jo en grunn til at man ser det på film da, er jo helt normalt å gå ut for å spise! :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_amatør_*

Men er ikke det mer normalt for "eldre"?

Hvor vanlig er det at 17-åringer går ut og spiser? Ser mer for meg en filmkveld eller noe.. :)

Flere tips? Tar imot ALT! :D

Lenke til kommentar

Det som er viktig er at om du først skal klemme henne, legge armen om henne, trekke henne til deg eller hva som helst; så lat(?) som om det er det mest naturlige i hele verden. Hvis det er litt rart for henne, er det best om hun ser på deg at dette ikke er noen stor sak i det hele tatt. Ikke nøl, da er det bedre å være litt "brutal".

Btw. Filmkveld er bra, pass på sofa plass. Om hun går for å sette seg i en stol, ta henne i armen å dra henne bort i sofaen.(Dette kan skje om jenten er litt sjenert og ikke vet helt hvor hun har deg, da er det bra at du viser henne hva du har tenkt, altså ved å dra henne med i sofaen.) Dettte må du kanskje se litt ann på situasjonen, om hun er "klar" for det.

Edit: Blikk-kontakt er viktig om du gjør noe slikt.

Endret av Ozwald
Lenke til kommentar

Her er det bare å kjøre på!

Det aller første du må gjøre, er å bli kvitt troen at hun er høyere opp på rangstigen enn deg selv. Det stemmer rett og slett ikke, og akkurat den tankegangen er livsfarlig og kan sørge for at dette forholdet går i dass.

Ved å kvitte deg med den tankegangen vil du tørre å gjøre mer ut av deg, og faktisk ta sjangsene som må tas for å få i gang noe skikkelig.

Vis interesse og intensjoner. Hun har jo til og med sagt til deg at hun har følelsene, så nå venter hun bare på at du skal handle på de. Og ikke vent for lenge med det. Gjør noe med det NÅ.

Hopp ut av sikkerhets-boblen sin, og tør å leve livet! Livet har så sinnsykt mye å by på hvis man bare tør å leve det. ;)

Hold oss oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_amatør_*

Hei,

Takk for mange gode svar :)

Men denne tråden kan bare slettes, da forholdet desverre er over nesten før det starta.

Nytt emne vil bli laget, da jeg nå har ett nytt problem og løse..

Mvh "Amatør"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...