andy1337 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hei, jeg tok sjansen på og kjøpe mitt første bil anlegg på netthandelen, men i etterkant har jeg hørt mye dritt om fence audio, men siden det er så og si det samme som patos så bør det egentlig ikke være så dårlig? skaperen av patos er visst samme som skaperen av fence! så det jeg lurer på om det er noen som har fence audio eller har testa det? vil bare forsikre meg om at det funker. NB! har ikke kjøpt forsterkerne Mvh Andy1337 Endret 23. februar 2009 av andy1337 Lenke til kommentar
tobbelobb Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Dette er jo bare tull, skaperen av patos (Roar Moen) har tatt avstand fra denne DRITTEN!!! Les http://www.club-patos.com/e107_plugins/for...?984.0#post_987 http://bilstereoforumet.no/showthread.php?...highlight=fence Endret 5. mars 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Når man får en subkasse til 2-300kr, med 2stk 12", så sier det seg selv at dette er møkk... Akkurat som ALT annet man får kastet etter seg fra netthandelen Jeg har vært borti endel fence, og ikke noe av det er verdt penger Lenke til kommentar
UGP Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 altså man får det man betaler for.. For de som ikke er så kresne så funker fence helt greit men for de som er litt mere inni stereo verdenen så er det sikkert noe dritt Lenke til kommentar
Defus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 som en tidligere sa, du får det du betaler for. jeg ville ikke hatt for store forventninger til de. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 "Farmen-frode" selger jallapatos og fence audio. Man kan ikke sammenligne Roar Moenpatos med Farmen frode patos. Les AVforumtråden... der er svaret på det meste. Lenke til kommentar
andy1337 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 takk skal du ha, da tenker jeg jeg skal brenne anlegget og filme det, det kommer på youtube snart folkens! men hva er vitsen og bruke mange 1000 på et anlegg i en bil som koster 20? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 takk skal du ha, da tenker jeg jeg skal brenne anlegget og filme det, det kommer på youtube snart folkens!men hva er vitsen og bruke mange 1000 på et anlegg i en bil som koster 20? Det er heller ingen vits i det, med mindre du er veldig glad i musikk, og er mye i bilen Lenke til kommentar
epifant Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gleden og interessen for musikk bør i mine øyne bestemme hvor mye penger man bruker på anlegg, ikke verdien på bilen. Jeg har aldri hørt om noen som tenker på hvor mye huset er verdt når de kjøper stuestereo. Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Gleden og interessen for musikk bør i mine øyne bestemme hvor mye penger man bruker på anlegg, ikke verdien på bilen. Jeg har aldri hørt om noen som tenker på hvor mye huset er verdt når de kjøper stuestereo. Word! Jeg selv kan ikke fordra i det hele tatt å kjøre bil uten høg musikk. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Skal ikke så mye til for å få et dugendes anlegg. Brukt forsterker til 1k, høytalere til 3k, spiller til 1k og 2k til demping og kabler Et anlegg kan jo du flytte over fra den ene bilen til den andre, slik du har anlegget i flere år. Endret 4. mars 2009 av Medisinmannen Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg kjøpte meg faktisk en 10" aktiv sub fra netthandelen til den nette sum av 300,- og tro det eller ei så funker det faktisk greit i bilen jeg kjører nå. Det er kun midleritidig jeg har det, tho. Lenke til kommentar
Qender Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg kjøpte meg faktisk en 10" aktiv sub fra netthandelen til den nette sum av 300,- og tro det eller ei så funker det faktisk greit i bilen jeg kjører nå. Det er kun midleritidig jeg har det, tho. Heisann! jeg kjøpte også en slik en og var veldig fornøyd, men den ble desverre stjelt! er på jakt etter ny, men de har slutta og selge den, samt 12 " på netthandelen! Den 10" en din er vel ikke til salgs? siden den var midlertidig? Mvh Olav Apelthun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå