Bonna86 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Jeg synes du virker helt normal, i mine øyne altså, men samtidig er det forfriskende å høre også. Jeg er ingen glamourmodell, for å si det mildt, men det er gjerne det alltid gutta har gitt uttrykk for at de liker. Gutta som liker de som ikke ser ut som supermodeller har jeg hørt lite fra. Så det var et stort sjokk da kjæresten min faktisk likte meg, og sa at han ikke syntes Angelina Jolie var fin. Personlig skulle jeg ønske jeg hadde møtt gutter, slik som deg og kjæresten min, litt før. Rett og slett fordi det slet mye på meg, og jeg tror at en del jenter i dag higer etter å være disse "flotte" jentene. Mange synes de er fine, men jeg har savnet gutter med litt andre meninger. Typen min fortalte forøvrig at han hadde fått sjokkerte blikk da han åpent sa at han ikke syntes "jenter som Angelina Jolie" var fine. Og jeg må si at det er veldig deilig at ikke alle gutter forventer helt perfekte jenter. Så jeg må bare si, kudos til deg. Endret 13. mars 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Unormal nei? En bekjent av meg syntes dama si var verdens fiiiiineste i hele verden. Da jeg fikk vite hvem det var ble jeg mildt sagt sjokkert, for man måtte være mora hennes for å kunne se noe fint der. Og det er da mange jenter som er sammen med mindre pene gutter. Og omvendt selvsagt. Jeg ville heller aldri gått for en sleip prettyboy. Han skal ha noe å fare med i overetasjen også for at det skal være interessant. Utseendet på dama vil ikke vare hele livet. Men personligheten hennes er du stuck med Lenke til kommentar
pekaman77 Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 for meg virker disse tingene normale, men etter et par søk rundt forumet her fant jeg en del kommentarer som tilsier at min tenkemåte ikke er den "riktige" å ha som gutt. vil bare rett og slett ha litt feedback på om jeg er abnormal, og om jeg er det, er dette feil? er det noe jeg burde se på og endre? Her er hele problemet ditt. Og jeg skal være ærlig nå (har ikke orka å lest de andre svarene, så mulig noen har kommentert dette allerede): Du har et problem. Et alvorlig problem. Du søker etter 'normal' eller 'vanlig'. Mao, du vil passe inn. Du vil være som de andre. Du søker fellesskap. Slutt med det. Det vil ikke gjøre deg lykkelig, ikke glad, ikke bringe deg noe videre i verden. Det er INGENTING som er unormalt, rart, merkelig eller noe som helst. Tror du det å tenne på små barn er unormalt? Nei faen ikke, det er bare kjemiske reaksjoner oppe i hjernen som ikke kan kontrolleres. Det er bare vi som samfunn som har definert pedofili som noe ekkelt, unormalt og ulovlig. Det er like fullt ut et resultat av kjemiske reaksjoner og bindinger oppe i hjernen. Mao, et resultat av naturen. Så dermed er ALT naturlig. ALT er normalt. Vi er alle ulike på alle områder. Vet du dog hva det mest interessante med oss er? Vi har alle de samme mørke tankene. De samme skitne lystene. De samme ekle følelsene for hverandre. Du tror rett og slett at du er abnormal pga dine tanker, og vil ha feedback på dette. Hører du ikke selv hvor latterlig dette høres ut? Mitt råd til deg er følgende: 1) Øk selvtilliten din 2) Ta kontakt med profesjonelle/rådgiver/helsesøster om du skulle møte problem på punkt 1) 3) Les posten min grundig og ta til deg det som står om våre forskjeller og søken etter det å passe inn/fellesskap. 4) Når selvtilliten er på plass, gjør heller for mye av deg slik at du skiller deg ut, enn å bli en stum passiv statue som sakte men sikkert glir usynlig inn blant alle andre. Det du skriver om hva som er normalt osv. er veldig riktig og gode poenger, men det første du sier om hva som gjør deg lykkelig og folks muligheter til å oppføre seg anerledes er tåpelige drømmer. Tenk deg at i morgen vil alle verdens mennesker være uenige med deg de vil reagere med forakt hver gang du åpner munnen. Det vil ikke ta lange tiden før du går fra å lure på hva som går av alle andre før du tror problemet ligger i deg selv og du prøver å innbefatte deg i den nye adferdsformen. Mennesker er sosiale vesner som ikke klarer de psyklogiske påkjenninger av å være alene i en sak 20% + tilhørighet til ditt syn er i de fleste tilfeller nødvendig for at du greier å beholde innstilingen din over tid. TS: Det er vist noen kulturelle forskjeller mellom deg og folk du henger med, det er alltid problematisk når man blir alene om sine meninger. Men du står ikke alene om mye av det du sier det er faktisk anset av mange som den "riktige" innstilingen. Hvis du står velidg alene om måter å tenke på kan det være greit å tilpasse seg litt ivertfall ikke konfrontere alle de rundt deg med motsetende vinklinger som provoserer dem til å angripe dine ståsteder. Hvis du har tilbragt mye tid alene så er dette en typisk utløser av anerledes adferd. Det at du liker kvinner for personlighet og syns de blir vakrere ettersom du liker personligheten dems kan samenlignes med når du drikker øl, eller jenter som er utfordrende "sexy adferd", eller fetish. Sosiale forhold og seksuelle preferanser har mye å si for hvordan du "ser ting". Dette er normalt og forskjellig mellom mennesker Grunnen til at alle kan finne noen som passer en uanset utsende osv. Lenke til kommentar
epicmeg Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 skaff deg nye venner. du er så normal som det går an å bli. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg vet akkurat hvordan du har det TS. selv må jeg takke nei til en god del råheite babes som sikler etter meg av akkurat samme grunn som deg. finner det rett og slett ikke attraktivt lenger. overfladiske, tøysete kvinnfolk som følger den vanlige A4 partygirl oppførselen som alle andre kjerringer blir for kjedelig. ikke bry deg om boyza du snakker med måtte mene om du er homo, femi etc. Lenke til kommentar
katiemore Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) jeg vet akkurat hvordan du har det TS. selv må jeg takke nei til en god del råheite babes som sikler etter meg av akkurat samme grunn som deg. finner det rett og slett ikke attraktivt lenger. overfladiske, tøysete kvinnfolk som følger den vanlige A4 partygirl oppførselen som alle andre kjerringer blir for kjedelig. ikke bry deg om boyza du snakker med måtte mene om du er homo, femi etc. Jeg har et spørsmål til dere gutter som mener at "råhete babes" ikke er attraktive lengre: jeg får et inntrykk av at dere tvinger dere selv til å tenke at de ikke er attraktive. Dere tenker det så hardt at dere overbeviser dere selv, fordi dere er stolte av å ikke være de guttene som sikler etter pene damer. Å sikle etter hete damer (eller menn ) er ikke en dårlig ting - det er menneskelig! Er denne påstanden riktig? I tilfelle "nei", så har dere nok ikke formlert dere klart nok når det gjelder denne problemstillingen. Og forresten: det er absolutt ikke galt å gå etter personlighet, men man skal aldri nekte for at man ikke blir tiltrukket av utseende. Et pent utseende tiltrekker ALLTID - det er bare forskjell på hva man ville definert som "pent". Endret 13. mars 2009 av lollsazz Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Utseendet på dama vil ikke vare hele livet. Men personligheten hennes er du stuck med Derfor byttes hun ut med en nyere modell etter hvert Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har problemer med å finne noen med bedre trent kropp som Nicole. Har seriøst ikke peiling på hva jeg skal kalle de som ikke synes dette er pent altså. HOT HOT HOT! Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Jeg har problemer med å finne noen med bedre trent kropp som Nicole. Har seriøst ikke peiling på hva jeg skal kalle de som ikke synes dette er pent altså. HOT HOT HOT! For maskulint ansikt.... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 jeg vet akkurat hvordan du har det TS. selv må jeg takke nei til en god del råheite babes som sikler etter meg av akkurat samme grunn som deg. finner det rett og slett ikke attraktivt lenger. overfladiske, tøysete kvinnfolk som følger den vanlige A4 partygirl oppførselen som alle andre kjerringer blir for kjedelig. ikke bry deg om boyza du snakker med måtte mene om du er homo, femi etc. Jeg har et spørsmål til dere gutter som mener at "råhete babes" ikke er attraktive lengre: jeg får et inntrykk av at dere tvinger dere selv til å tenke at de ikke er attraktive. Dere tenker det så hardt at dere overbeviser dere selv, fordi dere er stolte av å ikke være de guttene som sikler etter pene damer. Å sikle etter hete damer (eller menn ) er ikke en dårlig ting - det er menneskelig! Er denne påstanden riktig? I tilfelle "nei", så har dere nok ikke formlert dere klart nok når det gjelder denne problemstillingen. Og forresten: det er absolutt ikke galt å gå etter personlighet, men man skal aldri nekte for at man ikke blir tiltrukket av utseende. Et pent utseende tiltrekker ALLTID - det er bare forskjell på hva man ville definert som "pent". At "råheite babes" er fysik attraktive er greit nok, men det betyr ikke at man synes de er attraktive som noe annet enn noe fint å hvile øynene på, er vedkommende et nek, så er de både uinteressante og lite attraktive genrelt. Det er ihvertfall min mening. Jeg tror det er viktig at du skiller mellom "fysik attraktiv" og attraktiv som livsledsager/kjæresteemne/one-night-stand. For endel kan det være endel overlapp, men det er ikke gitt. AtW Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du må ha det du kan få fra venner, familie, kollegaer og andre bekjente fra kjæresten din, mot at du gir opp det ene som du kun kan få fra kjæresten din - fysisk kjærlighet. Man kan jo fint få "fysisk kjærlighet" fra en mindre pen men smart person også? Videre er det vel for de aller fleste neppe det eneste som skiller venner og familie fra en kjæreste. For min del hadde det feks vært helt uinteressant å bo sammen med og tilbringe så mye tid med noen som man ikke er på bølgelengde med mentalt. AtW Bestevennene mine er på samme bølgelengde som meg, og en del av dem kunne sannsynligvis vært kjæresten min hvis det var noe fysisk tiltrekning mellom oss. Den perfekte kjæresten ville jo vært en slik en, men hvis man først skal leke "enten eller" så setter jeg utseendet foran personlighet. Når du sier at man kan ha sex med en mindre pen person også så blir jeg litt trist og tenker "uff da." Det er noe jeg rett og slett ikke vil. Ihvertfall ikke resten av livet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg kan ikke helt forstå hvorfor du må ha det du kan få fra venner, familie, kollegaer og andre bekjente fra kjæresten din, mot at du gir opp det ene som du kun kan få fra kjæresten din - fysisk kjærlighet. Man kan jo fint få "fysisk kjærlighet" fra en mindre pen men smart person også? Videre er det vel for de aller fleste neppe det eneste som skiller venner og familie fra en kjæreste. For min del hadde det feks vært helt uinteressant å bo sammen med og tilbringe så mye tid med noen som man ikke er på bølgelengde med mentalt. AtW Bestevennene mine er på samme bølgelengde som meg, og en del av dem kunne sannsynligvis vært kjæresten min hvis det var noe fysisk tiltrekning mellom oss. Den perfekte kjæresten ville jo vært en slik en, men hvis man først skal leke "enten eller" så setter jeg utseendet foran personlighet. Når du sier at man kan ha sex med en mindre pen person også så blir jeg litt trist og tenker "uff da." Det er noe jeg rett og slett ikke vil. Ihvertfall ikke resten av livet. Men du tilbringer ikke på langt nær så mye tid og gjør de samme tingene med en bestevenn. At du ikke vil ha sex med resten av livet med noen du synes er mindre pene er greit nok, men jeg tror det er langt være å tilbringe resten av livet med noen mn ikke er på bølgelengde med, og som ikke er på samme "mentale nivå" som en selv. Uansett så blir jo dette en smakssak, essensen i innlegget mitt er at for de fleste er lanft mer som skiller en kjæreste fra venn/familie enn "fysisk kjærlighet". AtW Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har ingen planer om å tilbringe mye mer tid med kjæresten min enn med vennene mine. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har ingen planer om å tilbringe mye mer tid med kjæresten min enn med vennene mine. Da må du jo i det minste innse at det neppe er representativt for flertallet av befolkningen, de aller fleste bor jo feks etterhvert sammen med sin bedre halvdel, og tilbringer således automatisk mer tid med de enn med andre. Det er greit nok å ønske det annerledes, men er det virkelig på nivået "jeg kan ikke forstå..."? Det er flere ting som er vanlig som jeg ikke har noen planser om å gjøre, men jeg klarer allikvel å forstå hvorfor de gjør det. AtW Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg prøver å være en pioner som viser folk gjennom logikk og fornuft at man kan ha det godt uten å gjøre som folk flest. Nå må du ikke ødelegge for meg her. Snart lever alle som meg, det krever bare litt tid og at folk får se hvor mye bedre jeg har det enn dem. Og hvor mye hottere damen min er. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg prøver å være en pioner som viser folk gjennom logikk og fornuft at man kan ha det godt uten å gjøre som folk flest. Nå må du ikke ødelegge for meg her. Snart lever alle som meg, det krever bare litt tid og at folk får se hvor mye bedre jeg har det enn dem. Og hvor mye hottere damen min er. Hehe, jeg tror ikke din "logikk og fornuft" er så så velfundert. Det er jo gjort endel forskning på forhold og slikt, og hvordan det samenfaller med lykke, det er ganske interessant lesning. Nå er jeg riktignok enig at man fint kan ha det fint uten å gjøre som folk flest (litt avhengig av på hvilken front det er), og videre er det jo ikke sikkert det som gjør snittet lykkligere er det samme som gjør en enkeltperson lykkelig, men slikt er allikevel interessant lesning jeg kan anbefale. AtW Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Ja, du har rart kvinnesyn. Lenke til kommentar
Gjest Mr. mister bob Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Enig med deg MasterOfColours. Trådstarter: Det er normalt å se skjønnheten i damer som ingen andre ser. Men når du ikke synes noen av de hotte damene som kompisene dine sikler etter er særlig pene, da har du en noe annerledes smak. Men det trenger ikke å være noe galt i det, drømmedama dukker til slutt opp uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå