Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har jeg et rart kvinnesyn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tipper noen her er bare litt furtne fordi de aldri vil ha sjangs i havet på å ha seg med ei dritfin dame...
Sikter du til meg? Vil gjerne ha et ja/nei svar. Jeg synes det faktisk er stygt.

du er ikke normal men spesiel, damer liker sånne som deg fortsett med den innstilingen. utsende teller ikke men personligheten gjør det.

Lenke til kommentar
du er ikke normal men spesiel, damer liker sånne som deg fortsett med den innstilingen. utsende teller ikke men personligheten gjør det.
Har alltid sett på meg selv som en spesiell person i den forstand at jeg alltid skiller meg ut i nesten alt mulig. Men takk for det, jeg er også enig med det med personligheten.

EDIT: Men som sagt, det er utseendet som tiltrekker, og personeligheten som avgjør.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Jeg vil si majoriteten av gutter liker silikonbabezzzz (spesielt unggutter), jeg har til dags dato ikke hørt om noen som ikke gjør det i min vennekrets. Men "den svarte sauen" finnes nok i dette samtaleemnet og.

Hvordan definerer du liker?

Like for en one-nighter?

Like som en kjæreste?

Det kan hende jeg har formulert meg dårlig tidligere i tråden, jeg har sagt at jeg synes såkalte bimboer er stygge, ja, i den forstand at 99% av dem har en dårlig personelighet og tenker på seg selv hele tiden. Umulig å leve med noe sånt. Utseendemessig vil jeg vel si at de iallefall ikke havner øverst på min liste angående skjønnhetsfaktor. Langt i fra :)

Det med å "like" blir nok som en kjæreste etter det jeg tror.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar

Så du mener majoriteten av gutter vil være sammen med noen hovedsaklig pga utseenet, og minoriteten går etter noen de kan snakke og diskutere med, og ellers ha noe til felles med?

Det høres bare for meg ut som om du tror majoriteten av gutter bare ville "hengt seg på" om de hadde muligheten til å bli sammen as in girlfriend/boyfriend med en glamourmodell. Jeg tror nok ikke dette er tilfellet!

Endret av PlatinumFlyer
Lenke til kommentar
Så du mener majoriteten av gutter vil være sammen med noen hovedsaklig pga utseenet, og minoriteten går etter noen de kan snakke og diskutere med, og ellers ha noe til felles med?

Det høres bare for meg ut som om du tror majoriteten av gutter bare ville "hengt seg på" om de hadde muligheten til å bli sammen as in girlfriend/boyfriend med en glamourmodell. Jeg tror nok ikke dette er tilfellet!

Nå skjønner jeg hva du mener med "like", jeg var veldig usikkert i førsten. Når jeg skrev ved å "like" bimbogurlz, tenkte jeg på om de var fine å se på eller ei. Skjønnhet.

Jeg tror også ikke at majoriteten ville giftet seg med en bimbosak og bare gått etter utseendet ;) Det hadde nok vært minoriteten ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...