Akidon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Når den "fantastiske" AI'en som skal vere så bra angriper meg ble det en smal sak. Mine tropper er disiplinerte og har god ledelse amerikanerene er udisplinerte med dårlig ledelse. Jeg håper ikke dette er representativ for AI'en. For dette var lett. Lenke til kommentar
slavinat0r Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 De aller fleste skryter kjempemye av AI'n, og Demo AI'n er rimelig scriptet og dermed hindret i å gjøre en del trekk den ellers skal gjøre. Ut ifra de tilbakemeldingene fra reviewers og hands-on deltagere så skal AI'n virkelig kunne utfordre en. Særlig på hard og vanskeligere. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tror nok også at AI'en skal bli mye bedre enn det den er i demoen. Vi vet jo ikke en gang hvilken vanskelighetsgrad den er på der og kan heller ikke velge. AI'en i havslagene virket ikke som om den var like dum. Ga litt mer motstand. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) De fleste (alle) historical battle-slagene er veldig scriptet, ergo blir de dårligere eksempel på ai. Endret 2. mars 2009 av Sodd Ball Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Uansett er scriptingen i demoen elendig. Spillet ser bra ut for all del. Men viss motstanden i demoen er representativ for singleplayer campaign er jeg redd dette blir en kjedelig affere. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 I campaignen blir det jo ikke historical battles så da blir det jo ikke scriptet. Fans som har fått kommet til Segas/CA's studioer har blitt såpass imponert over den nye AI'en og mener at det er en del bedre enn den gamle så jeg tror nok ikke det vil bli noe problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå