Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram i en vanskelig situasjon

Gjest Guest_uvitende_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dude, glem alt av Mystery Method.

Jeg var på kjøpesenteret hindagen og koste meg med god og saftig burger. Plutselig ser jeg to gutter som smyger seg nervøst gjennom mengden: Wannabe-PUAs!

Hvordan la jeg merke til det. Begynnende PUA's skiller seg så sykt ut fra mengden! Måten de oppfører seg og selvsagt måten de kler seg. Og så går alle med det samme accessory'et: Lærarmbånd!

Tilbake til peacock theory.

Du trenger ikke å skille deg så sykt ut. Kle deg fint, kult, stilig. Det holder masse det. Selvsagt, hvis du vil finne ut hva som skjer når du peacocker, go for it!

Det som skjer er at du vil få MASSE oppmerksomhet. Det er tross alt det som er poenget bak peacocking. Neste steg blir om du klarer å takle all oppmerksomheten :)

Finn en klesstil som passer til deg. Du kan gjerne teste ut MM, men jeg vil heller anbefale deg å komme i state for så å teste ut forskjellige konsepter. Flawless Natural liker jeg veldig godt. Det er the Shit!

I The Game forteller han om sin egen utvikling. Det er ikke ment som en bok du skal lære noe fra.

Vil du ha en bra opener? Hei! <-- Best opener ever!

Det du sier er ikke så viktig. Det er hvordan du sier det.

Dessuten vil du ikke ha det sånn at du tenker at

"Okay, nå må jeg åpne, så gå inn i transition. Greit, nå skal jeg bygge attraction, Ah, der kom hun med en shit-test, bare plowe videre. Plow, plow! Litt Disqualification theory og så kvalifiserer vi henne!"

Du vil at det skal være som på film. At chicksene bare digger deg! Gjerne få dem til å sjekke opp deg også :)

Flawless Natural is all you need. Men, som med alt annet som er verdt å ha, dette er ikke noe magisk som forvandler deg over natten. Det tar tid og arbeid. Det krever at du ønsker dette hundre prosent og er villig til å virkelig gå inn for dette. Ikke noe halvhjertet forsøk. Go all out!

Ta for deg hvert av konseptene i Flawless og du vil merke forandringen og hvor kult livet er :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uvitende_*

Cheers for tips, Flawless Natural er lastet ned og skal læres når Pool er ferdig å spille ;)

Men ingen ide om hvordan jeg skal gå fram med hun jeg startet om i første post? Er ganske keen på hun asså.

Skal og til Stavanger neste helg, så får håpe at jeg har pugget nok til å kunne mitt stoff før jeg entrer klubbene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...