Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå fram i en vanskelig situasjon

Gjest Guest_uvitende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_uvitende_*

Heisann

Nå har det seg slik at jeg har sett på ei jente ganske lenge, sånn i det skjulte. Går på siste året på allmenn, mens hun går i første musikk. Har vært plaget av gaming og kom ut av det i fjor. Men med dette har jo selvfølgelig den mentale blokken og selv tilliten gått ned passelig mye ;) Men etter dette har da prøvd 1 gang for real.

Det var et ball for hele skolen og alle var temmelig pussa, så var det jeg og kompisen som drev å prata med 2 jenter før de stakk igjen. Dagen etter skulle jeg for første gang våge å bare sende en uskyldig melding på facebook , og det gikk så som så, men hun svarte ikke den siste meldinga og jeg følte meg litt eid, men det er vell sånn som skjer i ny og ne. Så har litt angst for å faila igjen nå og da.

Vi hadde fagdag i IKT og satt med dataen ganske lenge. Vi hadde diskutert lenge om hvordan jeg skulle gå fram med hun jenta som går på musikk linja. Og det kom fram til at jeg burde bare adde henne som friend på facebook selv om jeg kjenner ikke hun i det hele tatt. Så mens jeg og en annen , gikk bestekompisen min på min facebook og adda henne. 30 sekunder etterpå hadde hun akseptert. Kan si jeg ble litt sjokka , men jeg ville jo det selv på en måte, hadde funka for han og en annen med samme scenario i vinter. 10 minutter var det friminutt og vi skulle gå opp for å handle mat, og GJETT hvem som satt i gangen med 6 jentevenner og en laptop. Så alle de har vell trolig sett at "jeg" addet henne på facebook. Så før de såg hvem som gjekk opp trappa snudde jeg og 1 annen. Hodet og magen bare vrengte seg, haha, hva skulle jeg gjort liksom.

Men spørsmålet er nå hva jeg burde gjøre. Hun er aldri på chatte greiene på facen og jeg kan ikke prate med henne på skolen, uten at jeg kjenner henne. Har ikke møtt henne på fest engang. Men hun er i samme vennegjeng som en av kompisene mine er i, så det er jo ett pluss. Men burde jeg adde henne på MSN, og finne en opener og gå fram derretter? Hun er visst syk god i synging og har en sang som omtrent alle forguder på videregående :p Og hva er aktuelle samtale emne med ei du ikke kjenner? Har på følelsen jeg kommer til å choke som faen.

Synspunkt og råd hadde vært great :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_uvitende_*
Bad idea. Men for all del, hvis du vil virke desperat. :p

Nettopp, jeg kan ikke være for pushy eller høytidelig. Men å adde henne på msn virker og veldig pushy. Og jeg kan ikke akkurat bare stoppe henne i ett friminutt og bare hallo hallo, skjera? //random.

Haha, er jo helt håpløs egentlig når det gjelder damer

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uvitende_*
Ikke mer håpløs enn andre. Det er vanskelig hvis dere ikke har felles bekjente.

Hun er fra samme plass som jeg har en del kompiser på , og en bestevenn driver på med bestevennina til mitt target så det er jo moderat med felles bekjente vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uvitende_*
Du får prøve å komme litt nærmere hun da. Jeg vet ikke hvordan.

Jeg vet heller ikke helt hva jeg skal gjøre, så derfor er resultat en post i dette forumet for synspunkter og råd ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uvitende_*
Hmm, tror jeg ville gått fram med å smile og si "Hei!" hver eneste gang jeg så henne. Enten vil hun falle for det og gjøre det samma selv, eller så.. er hun kanskje ikke så interessert?

Har hørt at hun er ganske sjenert så det skjer ikke tror jeg. Og det virker litt for unaturlig å gjøre det før jeg kjenner henne i det hele tatt. Begynner å lure på om jeg bare adder henne på MSN og tar det derretter, og går det til helvete så er det vell en grunn til det. Har og hatt øyekontakt med hun ett par ganger, så IOI'sene er der (tror jeg).

Men igjen blir det ganske pushy fra min side. SKAL IKKE være lett, christ ...

Lenke til kommentar
jeg kan ikke prate med henne på skolen

Hvorfor kan du ikke det?

Dude, limiting belief. Du kan gjøre absolutt hva du vil.

Du kommer ingen vei med å feige ut og gå rundt grøten hele tiden.

Vil du ha henne?

Be a Man and show it. Step up og ta det du vil ha!

Du har baller. På tide å vise at du har dem.

Mandag, med en gang du ser henne, stikk bort til henne. Har hun venninner der, enda bedre. Mandag er dagen. Vet du hvorfor? Because it's the MANday! ;p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uvitende_*

Jo sant så sant, men så har jeg og den limiting beliefen.

Og hele hodet og kroppen VRENGTE seg bare for å gå forbi henne, når vi skulle handle mat 10 min etter han hadde addet henne. Lurer på hvordan jeg skal gå bort å si Hei til hun da. Og nå har vi jo vinterferie, og med dårlig vær så kanskje hun sitter en del på dataen.

Har ingen skrekk for noe som helst, tannlegen er KOS , men dette er jo det verste jeg har vært borti, for å si det mildt.

Men kan jo gjøre det når ferien er ferdig, går hun forbi i gangen sier jeg bare Hei med strak rygg, og et smil men lurer på om jeg skal gjøre noe FØR det , og hvordan samtalen gå smooth etter openeren med at en venn spilte sangen hennes på en PC i klassen

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uvitende_*
så IOI'sene er der (tror jeg).

Uuuu, noen har lest pu :)

Øyekontakt, berøring og ikke ta ting for seriøst :)

Haha, ja faktisk. Har såvidt toucha emnet iallefall med generelle trekka, men er jo noe helt annet og sette det ut i action. Skal faktisk til byen neste helg og prøve disse greiene her vi har lært , men rather sceptical enda.

Lenke til kommentar

Dude, hva er det du har lest? Mystery Method?

Du tenker for mye!

Slapp av! Chill, ikke ta noe som en big deal. Alt er bare spøk og morro :)

Hva vil du?

Tydeligvis vil du ikke vente til ferien er over. Dude, ferien er jo et ypperlig tidspunk til å ha en ferieflørt! Hvorfor tror du det heter FERIEflørt ;p

Ta kontakt med henne. Hvis du ikke gjør noe, så skjer det heller ikke noe. Går det til helvete, så går det til helvete. Og det er ingen big deal. Man kan alltids prøve igjen. Funker det? Awesome! Da har du oppnådd det du ville :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uvitende_*
Dude, hva er det du har lest? Mystery Method?

Du tenker for mye!

Slapp av! Chill, ikke ta noe som en big deal. Alt er bare spøk og morro :)

Hva vil du?

Tydeligvis vil du ikke vente til ferien er over. Dude, ferien er jo et ypperlig tidspunk til å ha en ferieflørt! Hvorfor tror du det heter FERIEflørt ;p

Ta kontakt med henne. Hvis du ikke gjør noe, så skjer det heller ikke noe. Går det til helvete, så går det til helvete. Og det er ingen big deal. Man kan alltids prøve igjen. Funker det? Awesome! Da har du oppnådd det du ville :)

Har akkurat lastet ned The Game og lest bare basic PUA på pua-norge.no elns, sugen på å vite mer om dette her, ikke bare fordi jeg vil dra sykt bra damer, men det er jo masse en kan lære av generell sosial tilpassing og approaching. Og delvis pga LACK OF damer i disse siste dager av å være 18.

Og ja, det er et sykt problem når det gjelder meg. Analysering og tenking er noe som stopper meg totalt. Har vært en del skolegeek oppi gjennom årene uten å virke nerd, men sånne ting får deg bare til å tenke over alt, og ikke minst fotballen. Redd for å dumme meg ut er jeg og.

Men da er det ikke så dumt med MSN teorien , opener der, og bare prøve meg videre der ifra. Må jo skrive i en notat blokk med samtale emner, hvordan ikke virke som en idiot etc haha :p

Lenke til kommentar

Yeah, Right, du vil bare pule rundt!

We all do, we all do ;p

Det er faktisk sykt interessant, hvordan det sosiale samspillet funker.

Sykt mange har vært litt sånn geek før de oppdaget pu. Jeg har fortsatt en geekdel i meg. Men det er ikke noe jeg går og skjuler. Spill er kult. Det er awesome!

Først, stikk innom sjekketråden. Det er der the puas samler seg her på forumet :)

2. Skaff deg Flawless Natural fra Real Social Dynamics.

Det som vil funke bra for deg er å komme i state.

State lar deg være i nuet, det gjør at du gir faen i hva andre måtte mene og du gjør det du har lyst til. Du ser en hot chick --> du går bort til henne.

Alt blir dritkult når du er i state. Tenk på det som å være drita minus alle negative bivirkninger av alkohol.

Yeah, that's right. It's Awesome!

Ah, by the way. Du kommer ikke til å lære noe særlig av the Game, men les den hvis du bare vil høre fortellingen om Style.

Real Social Dynamics har gudd shit.

En annen bok jeg liker er Carlos Xuma "Secrets of the Alpha Male".

Lenke til kommentar
Gjest Guest_uvitende_*
Ah, by the way. Du kommer ikke til å lære noe særlig av the Game, men les den hvis du bare vil høre fortellingen om Style.

Real Social Dynamics har gudd shit.

En annen bok jeg liker er Carlos Xuma "Secrets of the Alpha Male".

Da er Flawless Natural downloading og samme med Secrets of the Alpha Male. Men du lærer ingenting av The Game asså? Hvordan open et sett, og gå derifra? State virker jo ganske perf ja, men har litt å jobbe med Peacock teorien tror jeg. Kan ikke si jeg kler meg med noe annet enn en merke genser og en jeans. Får jobbe med det pluss disse bøkene og videoene. Har en del å lære føler jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...