Gå til innhold

Endring av operatør ved bestilling på nett, kluss?

Jaybird

Anbefalte innlegg

Hello!

Sitter atm på en eldre HTC telefon som er delvis defekt, der garantien er gått ut, og har bestemt meg for å kjøpe en ny mobiltelefon.

Det jeg lurte på, jeg har netcom nå, og har tenkt å bestille ny telefon med telenor abbonoment, på nettet.

Vil det oppstå noe forsinkelser i systemet der sånn at jeg ikke får brukt telefonen på et par dager, og vil jeg automatisk si opp abbonomentet i netcom når jeg bestiller den nye telefonen? Til informasjon skal jeg ha Djuice Zero, og har nå Netcom YoungTalk, og har hatt det i langt over 12mnd så det er ikke noen komplikasjoner der.

På forhånd, takk! :)

Endret av Jaybird
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hello!

Sitter atm på en eldre HTC telefon som er delvis defekt, der garantien er gått ut, og har bestemt meg for å kjøpe en ny mobiltelefon.

Det jeg lurte på, jeg har netcom nå, og har tenkt å bestille ny telefon med telenor abbonoment, på nettet.

Vil det oppstå noe forsinkelser i systemet der sånn at jeg ikke får brukt telefonen på et par dager, og vil jeg automatisk si opp abbonomentet i netcom når jeg bestiller den nye telefonen? Til informasjon skal jeg ha Djuice Zero, og har nå Netcom YoungTalk, og har hatt det i langt over 12mnd så det er ikke noen komplikasjoner der.

På forhånd, takk! :)

Jeg hadde ingen problemer når jeg kjøpte nye telefon og byttet fra tele 2 til telenor, da ordnet de alt, og det eneste jeg måtte passe på var å sette inn det nye sim kortet. men kan jo være lurt å forhøre seg med Djuice for å være sikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...