Predecessor Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Som overskriften sier: Kan man fylle opp en DVD plate med MP3 musikk og få dette til å fungere på en "stand alone" spiller? Fint å høre om noen har erfaring med dette. Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 funker på min samsung 815 spiller iallefall :-) Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Takk for svaret, da satser jeg på at det fungerer på andre spillere også. Lenke til kommentar
arkela Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg brant en DVD plate med mp3 på, men den fungerte ikke på min DVD spiller. (Sony) Jeg brukte ISO filsystem, må jeg bruke UDF eller ISO/UDF? Noen erfaringer evt. henvisning til andre sider? Lenke til kommentar
erazor Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 UDF 1.02 for best kompatiblitet, og de fleste standalones vil ikke ta mp3 på dvd plater for den leter etter VIDEO_TS, AUDIO_TS og .vob filer så snart den merker det er en dvd plate som er putta inn... Akkurat det samme med MPEG, mange spillere klarer mpeg på CD men ikke på DVD (unauthored mpeg that is...) Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 kul bilde du har erazor.... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Bare synd at han ikke har den så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå