Thomas. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hei, jeg hadde Win7 på pc'en. Men jeg installerte windows vista igjen. Og nå fungerer ikke windows-aero temaet. Kun windows-basic temaet Hvordan kan jeg få Aero til å fungere igjen? PS: Mappen og filene til Aero ligger på rett plass. EDIT: Windows-Aero vises ikke i listen over temaer. Endret 21. februar 2009 av php_user Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 du har installert alle driverne? (du finner de på hjemmesida til produsenten av maskina di) tenker da spesielt på skjermkort driverne.. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Kan du hjelpe meg med å finne? Har dell xps 1530. edit: http://support.euro.dell.com/support/downl...tid=&impid= Skal jeg laste ned alle skjermkort-driverne? Endret 21. februar 2009 av php_user Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) dra ned Geforce driverne, vanskelig å si hvilken du trenger, så det er egentlig bare å fiske litt. de andre er for TV Tuner, så de er ikke vits i (med mindre du har en tv tuner i pcen). Endret 21. februar 2009 av Leken Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Instalerer nVidia GeForce 8600M nå Skal se om det hjelper Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) installasjonsprogrammet og Windows generelt er flinke til å si i fra om det er feil og de ikke liker ting, så det er egentlig oftest bare å kjøre i gang installasjonen og se hva som skjer. edit: når det er sagt så er det eneste som kan bli krøll med er beta-drivere, men det er et annet kapittel. Endret 21. februar 2009 av Leken Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Det fungerte utmerket! Takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå