Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Noe som jeg har merket meg over brukere på diskusjon.no, er at enkelte ikke greier å tillate feil, isåfall så lager de et stort styr over det. Noen tilfeller så bør man stokke om ordene selv og faktisk skjønne ting isteden for å lage mas ut av det... Bare for å holde meg on topic, når skal dere dra? Det står sommeren, men måned? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Alle kan av og til snuble litt i hva man prøver å uttrykke. Om noen prøver å hjelpe til med å få frem det som egentlig var intensjonen så er det ikke nødvendigvis ment som et uvennlig handling. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 @ robertaas: Så da kan vi slutte å leke detektiv og holde oss til tråden? @ TP: Juni, rett etter skolen slutter Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Må jo være stusselig å dra til den samme plassen så mange ganger på rad - Jeg hadde ihvertfall gått jævelig lei. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Det er jo også de som drar hjem til samme hus nesten 365 ganger i året. Skulle tro de ble enda mere lei. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Kan vi holde oss til tråden? Er det noen som vil dele feriesteder med oss, greit, post ivei Er det noen som er ute etter å komme med unødvendige poster bare for å provosere, så holder dere kjeft og finner dere en annen tråd, ok? Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er jo også de som drar hjem til samme hus nesten 365 ganger i året. Skulle tro de ble enda mere lei. Du er saklig, mr aas. Er sikkert noen som gjør det, ja. Hva så? Drar du hjem når du skal på ferie? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Noen fler som skal noe spesielt til sommeren? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 19 ganger på 19 år? ikke dårlig. min rekord på mine 19 år er 13 ganger i Matrei In Ostirol (Alpene i Østerike) Samme Hotel, Samme rom hver eneste gang. Skulle egentlig vært der nå også. Men har annet og viktigere ting å foreta meg denne uken. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvilket Hotell? Kipriotis tror jeg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 skjønner ikke at du orker dra til samme sted hele tiden. personlig kunne jeg ikke tenkt dra til samme land flere ganger på rad, spennende å bli kjent med ny kultur, feste med nye personer med nye tradisjoner, spise lokal mat osv. men, hører rykter om at det blir samme sted som i fjor på meg, fett sted. men jeg skal prøve å få med gjengen til å dra ett annet sted, selv om jeg tviler på at det går Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 19 ganger på 19 år? Han er vel ikke mer enn 16? Jeg skal med pappa og onkel til Botswana eller hva det heter for å jakte neshorn. Skøyt en i fjor Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg skal med pappa og onkel til Botswana eller hva det heter for å jakte neshorn. Skøyt en i fjor Jaktet neshorn i Senegal tidligere i år, men jeg "skjøt" dem kun med kamera. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 skjønner ikke at du orker dra til samme sted hele tiden. personlig kunne jeg ikke tenkt dra til samme land flere ganger på rad, spennende å bli kjent med ny kultur, feste med nye personer med nye tradisjoner, spise lokal mat osv. men, hører rykter om at det blir samme sted som i fjor på meg, fett sted. men jeg skal prøve å få med gjengen til å dra ett annet sted, selv om jeg tviler på at det går Vet ikke hva det er, men er ett eller annet med det stedet jeg ikke blir lei Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skal til Rhodos for 3. gang i mai:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå