Wæsp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Ai ai ai Da var tur til Rhodos bestilt igjen, for 19. gang, samme hotell, samme øy, samme blokk (nesten) Syns det er godt gjort jeg, elsker den øya! Beste feriestedet man kan dra til etter min mening! Øya er rett og slett elsk<3 Hotellet vi pleier å bo på Noen andre som har en spesiell øy/plass dere liker å dra til på sommeren? Del den med oss her! Legg gjerne ved et bilde eller to, så vi får se hvordna det ser ut! Diskusjoner om feriested/reiser kan gjøres her. ! Endret 21. februar 2009 av Sixpounder Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Beste feriestedet man kan dra til etter min mening!Nå har du vel ikke så veldig stort sammenligningsgrunnlag, men hovedsaken er jo at du er fornøyd. Selv foretrekker jeg å oppleve noe nytt og reiser nesten aldri tilbake til samme sted selv om jeg er på bade-/storby-/opplevelsesferie 15-20 ganger i året. Folk er forskjellige. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Nå har du vel ikke så veldig stort sammenligningsgrunnlag, men hovedsaken er jo at du er fornøyd. Selv foretrekker jeg å oppleve noe nytt og reiser nesten aldri tilbake til samme sted selv om jeg er på bade-/storby-/opplevelsesferie 15-20 ganger i året. Folk er forskjellige. Jeg har vært noen andre steder, som f.eks Kypros, Korfu, Lanzarote, Barcelona og Roma. Og jeg mener at Rhodos er det beste stedet man kan dra til, når jeg sammenligner med andre steder jeg har vært Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå har du vel ikke så veldig stort sammenligningsgrunnlag, men hovedsaken er jo at du er fornøyd. Selv foretrekker jeg å oppleve noe nytt og reiser nesten aldri tilbake til samme sted selv om jeg er på bade-/storby-/opplevelsesferie 15-20 ganger i året. Folk er forskjellige. Jeg har vært noen andre steder, som f.eks Kypros, Korfu, Lanzarote, Barcelona og Roma. Og jeg mener at Rhodos er det beste stedet man kan dra til, når jeg sammenligner med andre steder jeg har vært Du får utvide horisonten din litt,hva med en tur til asia? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Kanskje det, har alltid drømt om å dra til en annen verdensdel enn Europa Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Kunne aldri tenkt meg å dra til samme sted flere ganger utenom roskilde og diverse hytter. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Forsåvidt flere steder jeg godt kunne dratt på flere ganger, f.eks. fotballturer til England, skiferier i Alpene, musikkfestivaler etc. Men når det gjelder "bade-ferier" er jeg enig at det blir kjedelig å reise til samme steder... Også 19 ganger da, og du er 16 år? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Seriøst? 19 ganger? Eller troller du? Aner ugler i mosen, Fredrik... Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg troller ikke, Herman Alle kjenner oss igjen på øya, når de spørr om det er første gangen vi er der, og vi svarer 18. sier de: "shit! You can have the key to the town!" Så det er seriøst, 19 ganger. På 16 år x) hvor riktignok 1 var "hoppe på" tur, og to var hasteturer Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Haha! Sykt! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Alle kjenner oss igjen på øya, når de spørr om det er første gangen vi er der,Motsier du ikke deg selv her? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Alle kjenner oss igjen på øya, når de spørr om det er første gangen vi er der,Motsier du ikke deg selv her? Hvis du tenker på "da sier vi 18." så nei. Vi har vært der 18 ganger, skal dit for 19 gang.. Eller var det noe annet du siktet til? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Han mener at du først sier at alle kjenner dere igjen på øya, og så sier du at de spør om det er første gang dere har vært på øya. Tror jeg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Helt riktig observert. Det er noe her som ikke henger på greip. De burde heller ønske dere velkommen tilbake. Endret 25. februar 2009 av robertaas Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha, så for meg at du var 45 elns. Men 16?! 19 ganger?! Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Han mener at du først sier at alle kjenner dere igjen på øya, og så sier du at de spør om det er første gang dere har vært på øya. Tror jeg. Ja, formulerte meg kanskje litt dårlig akkurat der Når vi f.eks sitter i en taxi på vei hjem fra byen, og sjåføren spørr om det er første gang vi er her, svarer vi at vi har vært her 18 ganger før. Skjønner? Haha, så for meg at du var 45 elns. Men 16?! 19 ganger?! Haha, nei, jeg er nok ikke mer enn 16 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, formulerte meg kanskje litt dårlig akkurat der Når vi f.eks sitter i en taxi på vei hjem fra byen, og sjåføren spørr om det er første gang vi er her, svarer vi at vi har vært her 18 ganger før. Skjønner? Så det er altså ingen som kjenner dere igjen? Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 De som driver hotellet og de som driver resturantene vi pleier å gå til kjenner oss igjen, jo Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Duuh... Det var jo ganske åpenbart da, robertaas. Endret 28. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Skal ikke være lett se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå