MrNilsen1986 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei. Jeg har lenge hatt lyst på en selvlaget tattoo. Hva synes dere om denne? Den teksten som står der, har jeg bestandig hatt lyst og hatt en plass på kroppen. Har tenkt og ta den på underarmen, fra innsiden av handleddet og opp mot innsiden av albuleddet. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har en kompis som har to tattooes, en på hver arm, med AKKURAT samme ord.. Skremmende..Bor du i bergensområdet? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har en kompis som har to tattooes, en på hver arm, med AKKURAT samme ord.. Skremmende..Bor du i bergensområdet? Tror jeg så ham for et par dager siden, var innom tattoostudioet hvor jeg jobbet. Litt shabby yo-tryne, den typen som henger utenfor Bystasjonen og røyker litt for mye tullerøyk? Ang. motivet, jeg syns det er kjempestygt. Men, om du syns det er det beste motivet noensinne, så tatoverer du det. Det er jo tross alt du som skal gå med tatoveringen resten av livet, ikke noen av oss andre her på forumet. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har en kompis som har to tattooes, en på hver arm, med AKKURAT samme ord.. Skremmende..Bor du i bergensområdet? Tror jeg så ham for et par dager siden, var innom tattoostudioet hvor jeg jobbet. Litt shabby yo-tryne, den typen som henger utenfor Bystasjonen og røyker litt for mye tullerøyk? Ang. motivet, jeg syns det er kjempestygt. Men, om du syns det er det beste motivet noensinne, så tatoverer du det. Det er jo tross alt du som skal gå med tatoveringen resten av livet, ikke noen av oss andre her på forumet. Jessda, hehe Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Hehe. Bor vell ganske langt unna bergen ja. Var ikke selve motivet jeg lurte på om dere likte, men heller utformingen av det. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg synes den "utformingen" blir helt feil å ha på undersiden av en arm.. ordene ja, men ikke de bordene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå