kjakan_mm Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hei, jeg skal ha internett på min pc. (utenatt mamma vet om det ) så jeg må ha trådløst, jeg tengte jeg kunne ha 2 trødløse nettverks kort bare. går det? som er koblet sammen. eller MÅ jeg ha ett eller annet i mellom?. og hvor mye koster dette? link? takk. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hei, jeg skal ha internett på min pc. (utenatt mamma vet om det ) så jeg må ha trådløst, jeg tengte jeg kunne ha 2 trødløse nettverks kort bare. går det? som er koblet sammen. eller MÅ jeg ha ett eller annet i mellom?. og hvor mye koster dette? link? takk. Funker fint med to kort, du må da kjøre begge to i ad-hoc mode. Er det stasjonære pc`er det er snakk om? Trådløse kort for stasjonære er desverre ikke så billige som pcmcia kort enda, men du kan at en titt her for å se noen alternativ: http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...D=12&t=1732&l=3 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ...kan du ikke bare ha en crossover kabel mellom PC'ene og si at det er til f.eks printeren (?) Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Funker fint med to kort' date=' du må da kjøre begge to i ad-hoc mode. Er det stasjonære pc`er det er snakk om? Trådløse kort for stasjonære er desverre ikke så billige som pcmcia kort enda, men du kan at en titt her for å se noen alternativ: http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...D=12&t=1732&l=3 jau, sett der, menne. hakke peil på nettverk, så jeg vet ikke hva jeg skal velge. det er stasjonære pc`er, bare si hva det koster så får jeg se (billig så mulig ) kommer det over 2k? håper ikke det :s takk Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har du fått forbud pga p0rn0 surfinga di nå kjakan? Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Har du fått forbud pga p0rn0 surfinga di nå kjakan? nei, men mamma sier at jeg kommr til å seiite der hele dagen... hurmf, jeg sitter ho HER hele dagen! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hva med 2 stk D-Link 520+ ? Bruker disse selv (med Ruter), vet ikke hvor de er billigst. De koster vel ca 600 kr stk eller noe. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Hva med 2 stk D-Link 520+ ? Bruker disse selv (med Ruter), vet ikke hvor de er billigst. De koster vel ca 600 kr stk eller noe. og ruteren? hva koster den? Lenke til kommentar
Ap. Syvertsen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 PCI til PCMCIA adapter så kjøper du to PCMCIA WLAN kort ellerno (Just a thought) Lenke til kommentar
fudun Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Trenger man ikke en wlan base altså? Hvor stor rekkevidde har senderen i vanlige kort? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 PCI til PCMCIA adapter så kjøper du to PCMCIA WLAN kort ellerno (Just a thought) Det så ut som elkjøp hadde trådløse PCI-kort for under 500.- pr stk noe som må være en ganske bra pris, det var merket netgear. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 kjakan_mm skrev: MemorX skrev: Hva med 2 stk D-Link 520+ ? Bruker disse selv (med Ruter), vet ikke hvor de er billigst. De koster vel ca 600 kr stk eller noe. og ruteren? hva koster den? Den koster mellom 1100kr og 1300kr et sted, jeg tror jeg ga 1200kr for min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå