BorN Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Heisann! Jeg tenker på å begynne på en høgskole fra høsten av, men har enda ikke søkt. Jeg kjenner flere som enten bor eller studerer i Trondheim, derfor vurderer jeg sterkt å søke på en folkehøgskole rundt dette området. Blant de interessante folkehøgskolene er: Torshus Fredly Trøndertun Rødde Peder Morset Fosen Skogn Bakketun Er det noen som har erfaringer fra en eller flere av disse folkehøgskolene? Det er det samme om det er en kristen eller frilynt skole, jeg har heller ikke bestemt meg for hvilken linje jeg skal velge. Jeg er åpen for det meste. Lenke til kommentar
ompopo Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Heisann (sorry om jeg bringer opp gammel tråd) Jeg kan ikke fortelle om andre skoler enn Rødde, men jeg vil absolutt anbefale skolen. Rødde Folkehøgskole er en genialt bra skole i mitt syn. Har gått her et år nå og er ferdig på lørdag. Jeg gikk Multimedia Design og lærte bøtter med programvare og møtte masse mennesker som jeg aldri hadde trodd jeg skulle gå sammen med før jeg kom hit. De ansatte er kjempekoslige og maten er veldig bra Lenke til kommentar
BorN Skrevet 19. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2009 Hei, jeg takker for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå