TomHax0r Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Da jeg spilte litt Guitar Hero World Tour i dag, la jeg merke til at på en av "konsertene" så var det reklame for BI! Det var 2 reklamer: ett lysskilt som det sto: Tyngden du trenger, BI, og et annet som bare var BI logoen. Noen andre som har sett dette? Bilder kommer snart. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, jeg la merke til det jeg også x) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Haha, en kompis av meg fik samme reklamen på PES - Pro Evolution Soccer 2009 Lenke til kommentar
TomHax0r Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Dette må da være noe som har dukket opp nå i det senere... Har ikke sett dette før nå jo.. O.o Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har sett norsk reklame i Saints Row 2, jeg. Å jeg har min konsoll satt på fra UK. xD Det står "Friday the 13'th. Se den på kino 13 Februar!". I lol'd when i saw it. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ser tilmed reklame på Nrk hver dag selv om man betaler lisens. LOL. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 EA og Activision har reklamer i masse spill. Skate 1 og 2 har det, for eksempel. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Så faktisk en BI reklame i Skate 2 forleden. Var usikker på om det virkelig var for BI eller om det bare var en logo som som tilfeldigvis lignet. Siden flere her har opplevd det, så virker det som noen i markedsavdelingen hos BI utforsker nye områder å markedsføre seg på. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Jeg så også norsk reklame for Friday 13th., i Battlefield Bad Company. Helt greit det da, så får de mer penger til å lage 2eren Endret 26. februar 2009 av Master_Chef Lenke til kommentar
Torey Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg så BI reklamen i GH3 her en dag, ble så satt ut att jeg nesten faila på sangen x) Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg syntes at reklamen burde bli brukt for å gjøre spillene billigere eller legge til ekstra downloads gratis... Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 jeg husker jeg så reklame for sonans privat gymnas i pgr4 Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg syntes at reklamen burde bli brukt for å gjøre spillene billigere eller legge til ekstra downloads gratis... Det er nå godt mulig at dette er tilfellet. I disse tider er det flere spillstudioer som legges ned pga dårlig økonomi, så dette hjelper kanskje litt med å få penger i kassa. Uten reklamen kan det bli færre og dyrere spill. Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Med piratvirksomhet og finanskrisa så kan man vel ikke forvente at de skal senke prisene noe merkbart på dette tidspunktet. Reklamepengene er bare en av mange inntektskilder for å holde seg gående og fortsette å gi ut spill. Det er ikke mange som tjener seg rike i spillbransjen. Lenke til kommentar
Kjell Fisk Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 De BI-reklamene finner man i Burnout:Paradise også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå