Gå til innhold

Norsk reklame i Guitar Hero?

TomHax0r

Anbefalte innlegg

Da jeg spilte litt Guitar Hero World Tour i dag, la jeg merke til at på en av "konsertene" så var det reklame for BI!

Det var 2 reklamer: ett lysskilt som det sto: Tyngden du trenger, BI, og et annet som bare var BI logoen.

Noen andre som har sett dette?

Bilder kommer snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så faktisk en BI reklame i Skate 2 forleden. Var usikker på om det virkelig var for BI eller om det bare var en logo som som tilfeldigvis lignet. Siden flere her har opplevd det, så virker det som noen i markedsavdelingen hos BI utforsker nye områder å markedsføre seg på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg syntes at reklamen burde bli brukt for å gjøre spillene billigere eller legge til ekstra downloads gratis...

Det er nå godt mulig at dette er tilfellet. I disse tider er det flere spillstudioer som legges ned pga dårlig økonomi, så dette hjelper kanskje litt med å få penger i kassa. Uten reklamen kan det bli færre og dyrere spill.

Lenke til kommentar

Med piratvirksomhet og finanskrisa så kan man vel ikke forvente at de skal senke prisene noe merkbart på dette tidspunktet. Reklamepengene er bare en av mange inntektskilder for å holde seg gående og fortsette å gi ut spill. Det er ikke mange som tjener seg rike i spillbransjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...