bkf_94 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei I det siste har eg fått ganske dilla på gamle barneserier som eg så på når eg var liten og det er ett 'show' som eg ikke husker helt ka heter men eg hsuker litt av det som skjedde * Det var to byggere som jobbet på en byggeplass * Det var en episode der de to skulle overnatte i en campingvogn. Når de gikk til den ene siden så vippet campingvognen og det samme skjedde når de gikk til andre siden. så de fikk en ide om å putte to kofferter under campingvognen. De hørte også masse rare lyder slik at de ble skremt * Og en episode var det noe med en drage, det husker jeg. Ikke en middelalder-flammesprutende-drag men en firkantet-oppe-i-luften-drage Eg vet det var ikke så mye men eg håper noen kan huske navnene på den serien det var rundt på 90 tallet en gang Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er ikke To gode naboer du snakker om? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Er ikke To gode naboer du snakker om? eg tenkte først det men det er ikke de men takk for at du hjalp til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå