Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg blir "upopulær" fordi en upopulær jente liker meg.

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, akkurat, ville du vært sammen med en uutsprungen rose?

Er vel ikke akkurat det vi snakker om? Men selvom man kanskje ikke vil være sammen med en uutsprungen rose, går det ann å behandle personen med RESPEKT! Er vel det budskapet de fleste prøver å få frem her :yes:

Et det ikke noe som heter sånn ca. Du oppfører deg mot andre, som du vil at andre skal oppføre seg mot deg.

Er du respekløs og idiot mot andre så må du tåle at andre er er like idioter og respekløse mot deg.

Venner som kun er venna dine fordi du går i en bestemt type kles stil, eller hva det måtte være, ER IKKE EKTE VENNER!!! EKTE venner holder sammen i tykt og tynt :yes:

edit: btw...skulle gjerne likt å høre noe fra trådstarter igjen

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Så det er bare jeg som tenker at det kanskje er noe galt med henne siden hun ikke har venner? Jeg mener ALLE har jo venner...

Men man SKAL behandle alle med respekt, ja.

Lenke til kommentar
Så det er bare jeg som tenker at det kanskje er noe galt med henne siden hun ikke har venner? Jeg mener ALLE har jo venner...

Utifra det trådstarter sier virker det ikke som han har prøvd å tilbringe et eneste sekund med denne jenta.

Lenke til kommentar

Det er ikke det TS spør om heller.

Nei, alle har ikke venner.. Det finnes folk som blir plukket ut til å bli plaget av de "tøffeste", og dermed blir personen dømt til å leve i ensomhet.. (For så lenge)

Ut i fra det jeg har lest fra deg, så virker du som en 13-14-15åring selv... Skal ikke skryte av å være så veldig mye gamlere enn deg, men det er nok noe du vokser fra deg ...

Endret av Doppe
Lenke til kommentar

Du høres ut som en selvopptatt drittsett...

Hva gjør det om hun liker deg? Man får vel lov til å like hvem man vil. Om hun hadde gått rundt og sagt at dere var sammen så hadde jeg skjønnt deg, men det hun gjør er et uskyldigt.

Neste gang noen erter deg for det så sier du bare "Det er ikke mitt problem at jeg er så uimotståelig?".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Nei, alle har ikke venner.. Det finnes folk som blir plukket ut til å bli plaget av de "tøffeste", og dermed blir personen dømt til å leve i ensomhet.. (For så lenge)

Ut i fra det jeg har lest fra deg, så virker du som en 13-14-15åring selv... Skal ikke skryte av å være så veldig mye gamlere enn deg, men det er nok noe du vokser fra deg ...

Du er nok så mye "gamlere", nei. Jeg er 16 sånn forresten, og jeg er av den oppfattningen at folk som lar seg mobbe og gjør seg selv til offer ikke fortjener bedre. Og nå sikter jeg til trådstarter, han kan da ikke la seg "mobbe" fordi han er attraktiv! (Ikke tror jeg det er mobbing heller, bare kameratslig erting, og at TS er altfor hårsår når det kommer til dette).

Lenke til kommentar

Du er nok så mye "gamlere", nei. Jeg er 16 sånn forresten, og jeg er av den oppfattningen at folk som lar seg mobbe og gjør seg selv til offer ikke fortjener bedre. Og nå sikter jeg til trådstarter, han kan da ikke la seg "mobbe" fordi han er attraktiv! (Ikke tror jeg det er mobbing heller, bare kameratslig erting, og at TS er altfor hårsår når det kommer til dette).

Der hadde vi en stygg skrivefeil, ja.. Selvfølgelig skulle det vært "eldre".

Hvem har sagt at hun har gjort seg selv til et offer?

Tro meg, har gått gjennom en hel del mobbing selv, og ingen av gangene har jeg lagt opp til noe som kan virke latterlig for andre..

Uansett, ingen fortjener å bli mobbet.. INGEN!

Mobbing er rett og slett helt jævlig.

På det siste avsnittet i posten din er jeg faktisk enig med deg, han er altfor hårsår når det gjelder det her.

Han kan ikke la seg mobbe for at han er attraktiv, og det er nettopp det jeg prøver å få fram.

Jeg mener han burde ta en prat med henne, prøve å få henne til å forstå.

Det er mulig at hun ikke stopper, men da har han iallefall prøvd å få henne til å slutte..

Hvis hun IKKE slutter, derimot, da hadde jeg nok tatt en litt strengere tone mot henne. Ikke aggressiv eller noe, bare strengere enn normalt.

EDIT: Forresten, definer "det kan være noe galt med henne". Tror du ikke folk det er noe galt med har venner?

Endret av Doppe
Lenke til kommentar
Det ligger definitivt i oss å drepe

Urmenneskene levde utelukkende med sin egen familie, og støtte på andre stammer kun i sjeldne tilfeller. Å drepe familie lønner seg ikke fra et darwinistisk perspektiv (jeg snakker ikke om sosialdarwinisme). Og det er nettopp derfor det er vanskelig å drepe :nei:

Vi er allerede fra fødselen utstyrt med et overlevelsesinstinkt og må vi drepe for å komme oss frem i livet så gjør vi nok det om ingen har lært oss om rett og galt i samfunnet.

Dersom situasjonen krever at vi skal drepe, så er det det vi gjør, uavhengig av hva vi har lært som barn.

Endret av Magnus_L
Lenke til kommentar
Hei,

Jeg har fått et problem på skolen, det har seg sånn at jeg blir mobbet osv fordi en veldig upopulær jente liker meg.

Vet ikke helt om jeg kan kalle det mobbing, men det blir i vertfall brukt mot meg veldig mye på skolen.

Jenta som liker meg er vannvittig upopulær, helt på bunn på skolen. og hun går rundt og sier at hun er forelkset i meg.

Jeg avskyr jenta men skal ikke beskrive den delen, og snakke med henne er uaktuelt jeg vill ikke ha noe og gjøre med henne. viss jeg sier det til lærerne så blir jeg ikke tatt seriøst, jeg skjønner ikke hvorfor hun liker meg. hun har blitt mobbett hele livet sitt og jeg har også vært med på og mobbe hun. Det er veldig dumt at hun blir mobbet, men jeg syns det utrolig dumt at jeg blir upopulær blant de andre jentene på skolen. JEg føler at hun ødelegger for meg.

Men hva skal jeg gjøre ? for at hun skal slutte og like meg ?

Kjære trådstarter. Nå skal jeg snakke rett fra leveren, for du fortjener intet annet.

Er det en form for personer jeg virkelig har et sterkt hat mot, så kommer du og dine likesinnete langt opp på den listen. Du skriver at en upopulær jente liker deg, og derfor blir du mobbet. Du vil ikke ha noen kontakt med henne, fordi hun er såpass upopulær og du føler at det ødelegger ditt rykte. Altså, du vil dytte henne enda lengre ned ved å være ekstra slem. Og i tillegg så sier du at du har vært med å mobbet denne stakkars jenta?

Kjære deg, problemet er ikke at jenta liker deg. DU er problemet!

Har du peiling på hvor mye mobbing ødelegger livet til folk? Hvordan kan du sove med deg selv når du vet at den stakkars jenta har det helt jævlig med seg selv. Du er en stor taper uten noen form for empati, og jeg håper du virkelig skjærer deg hardt en gang. Dessverre kan det være for sent for denne stakkars jenta!

Lenke til kommentar

Kan like gjerne innrømme det; jeg hadde ikke venner i det meste av ungdomstiden.

Var bra sjenert som liten, men vokste det av meg utover barneskolen. Jeg hadde flust av venner her, selv etter at vi flyttet til et nytt sted... Igjen flyttet vi i overgangen til ungdomskolen. Kombinert med hormoner eller hva vet jeg, ble jeg igjen utrolig klam i sosiale situasjoner; ergo, ingen venner.

I dag mestrer jeg meg selv bra, men vet godt at ungdomskolen/vgs kan være kjipt. Oftest som en kombinasjon av livets tilfeldigheter/miljø og personlighet (sjenanse feks)/disposisjon.

Trenger ikke være mer merkelig enn som så... og man vokser ofte slikt av seg med årene...

Edit: For å tilføye. Klart jeg snakket med folk etc. Men hadde ingen nære venner utenom bekjentskap..

Edit2: La meg prøve være litt konsekvent her.

Det tar jo som oftest litt tid å bli komfortabel på et nytt sted, noe som sikkert ble ødelagt til dels pga en gjeng med mobbere som var tidlig ute... var første gang jeg opplevde mobbing skikkelig på kroppen. I dag ville jeg nok slått de ned eller noe... men men, c'est la vie :D

Endret av Syv
Lenke til kommentar
Hei,

Jeg har fått et problem på skolen, det har seg sånn at jeg blir mobbet osv fordi en veldig upopulær jente liker meg.

Vet ikke helt om jeg kan kalle det mobbing, men det blir i vertfall brukt mot meg veldig mye på skolen.

Jenta som liker meg er vannvittig upopulær, helt på bunn på skolen. og hun går rundt og sier at hun er forelkset i meg.

Jeg avskyr jenta men skal ikke beskrive den delen, og snakke med henne er uaktuelt jeg vill ikke ha noe og gjøre med henne. viss jeg sier det til lærerne så blir jeg ikke tatt seriøst, jeg skjønner ikke hvorfor hun liker meg. hun har blitt mobbett hele livet sitt og jeg har også vært med på og mobbe hun. Det er veldig dumt at hun blir mobbet, men jeg syns det utrolig dumt at jeg blir upopulær blant de andre jentene på skolen. JEg føler at hun ødelegger for meg.

Men hva skal jeg gjøre ? for at hun skal slutte og like meg ?

Kjære trådstarter. Nå skal jeg snakke rett fra leveren, for du fortjener intet annet.

Er det en form for personer jeg virkelig har et sterkt hat mot, så kommer du og dine likesinnete langt opp på den listen. Du skriver at en upopulær jente liker deg, og derfor blir du mobbet. Du vil ikke ha noen kontakt med henne, fordi hun er såpass upopulær og du føler at det ødelegger ditt rykte. Altså, du vil dytte henne enda lengre ned ved å være ekstra slem. Og i tillegg så sier du at du har vært med å mobbet denne stakkars jenta?

Kjære deg, problemet er ikke at jenta liker deg. DU er problemet!

Har du peiling på hvor mye mobbing ødelegger livet til folk? Hvordan kan du sove med deg selv når du vet at den stakkars jenta har det helt jævlig med seg selv. Du er en stor taper uten noen form for empati, og jeg håper du virkelig skjærer deg hardt en gang. Dessverre kan det være for sent for denne stakkars jenta!

Det som er det fine er at mange av disse mobbofferene en gang blir sjefene deres senere i livet og da får de svi ;) Når de lykkes og de taperene av mobbere som tror de er så mye bedre enn andre sitter der med drittjobben.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...