Gjest Mobbet Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, Jeg har fått et problem på skolen, det har seg sånn at jeg blir mobbet osv fordi en veldig upopulær jente liker meg. Vet ikke helt om jeg kan kalle det mobbing, men det blir i vertfall brukt mot meg veldig mye på skolen. Jenta som liker meg er vannvittig upopulær, helt på bunn på skolen. og hun går rundt og sier at hun er forelkset i meg. Jeg avskyr jenta men skal ikke beskrive den delen, og snakke med henne er uaktuelt jeg vill ikke ha noe og gjøre med henne. viss jeg sier det til lærerne så blir jeg ikke tatt seriøst, jeg skjønner ikke hvorfor hun liker meg. hun har blitt mobbett hele livet sitt og jeg har også vært med på og mobbe hun. Det er veldig dumt at hun blir mobbet, men jeg syns det utrolig dumt at jeg blir upopulær blant de andre jentene på skolen. JEg føler at hun ødelegger for meg. Men hva skal jeg gjøre ? for at hun skal slutte og like meg ? Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ut fra det du sier tror jeg ikke det er så ille som det høres ut som. Samme om hun liker deg så lenge du holder deg unna henne? Da har jo ikke de andre noen grunn til å mobbe deg. For meg høres det ut som du overreagerer, men jeg vet jo ikke alt om situasjonen. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Særriøst - skjerp deg! Her beskriver du ei jente som - mest sannsynlig - har helt elendig selvtillit, og du spør om tips til å knuse den enda litt??? Og ikke nok med det - du har også vært med på å få den ned. Nei, dette var bare tragisk barnslig å lese... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 sett heller pris på at et annet menneske setter pris på din eksistens. selv om du ikke har sansen for henne så kan du avlikevel smile tilbake og være grei kar. vise normal høflighet om ikke annet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har vært sånn helt siden jeg begynte i 8 klasse, blir liksom kjent som han som ho stygge jenta liker. er ikke så veldig kult og ha et sånt rykte på en ungdomsskole. Vill at hun skal slutte og like meg og følle etter meg osv. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Si det til henne da, men hold deg høflig og ordentlig! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg vill ikke si noe henne personlig men skal prøve og ta kontakt mer foreldrene hennes. Barnslig ? mulig det men jeg vill si at det som mobber meg for at hun liker meg er mer barnslige. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 lol det samme skjedde meg når jeg gikk i 8. jeg bare lo av det da, er jo koslig at noen liker deg uansett, fikk noen brev åsån , men jeg bare hilste høflig og unnlot å begyne noen samtale til hun gikk lei. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg vill ikke si noe henne personlig men skal prøve og ta kontakt mer foreldrene hennes. Du skal kontakte foreldrene hennes fordi hun liker deg? Nå sitter hun virkelig i saksa altså. Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeeesus, bare prat med henne og gi blanke i hva andre folk sier! Jeg har i likhet med deg og Mr. Drifter over her hatt samme "problem"(om du velger å omtale det på den måten). Det er jo ikke et problem, bare vær høflig og grei men hold deg unna henne eller be henne pent om å slutte å følge etter deg om hun gjør det. Alt går bra til slutt, men å dra inn foreldre gjør saken som regel bare verre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du sier du har mobbet jenta, da ser jeg for meg at du også mobber andre? MEN SELV LIKER DU IKKE Å BLI MOBBET? Bare meg som ser ironien her? Artig å høre en mobber klage over at han selv blir mobbet Vet ikke hvem som er mest barnselig her jeg... Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 du går vel ikke på strømsø ungdom skole? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du sier du har mobbet jenta, da ser jeg for meg at du også mobber andre? MEN SELV LIKER DU IKKE Å BLI MOBBET? Bare meg som ser ironien her? Artig å høre en mobber klage over at han selv blir mobbet Vet ikke hvem som er mest barnselig her jeg... så sant mobbing er de svakes makt. folk med dårlig selvbilde som må heve seg over andre. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Men herregud. Dette er en jente som er så upopulær at hun sikkert er skikkelig utfrosset sosialt, også kommer du, som en antageligvis populær type, og syter over at street cred'en din faller litt? Uansett må du konfrontere henne. Si at du ikke liker henne og blir litt freaka ut av at hun følger etter deg eller hva enn hun gjør. Men vær litt snill da, i det minste, selv om det kanskje er vanskelig da det er lett å få syke motfølelser til en person som er forelska i deg. Lenke til kommentar
Eivindweb Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hadde® samma problem, Snakk med hun, vær snill, Hun skjønnte tegninga , vi snakket ikke sammen på et halvt år , før læreren fikk en "god" idèe om at jeg kunne sitte ved siden av henne. ( Det er mange grunner til at hun blir mobbet. Dere vil ikke vite dem, jeg + 4-5 stk er eneste som er LITT snillle mot hun..) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hmmm. Hvilken klasse går du i? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du er en barnslig drittunge. Du kan jo prøve å sette deg inn i hennes situasjon, og prøve å forstå hvor lett hun har det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor blir en gutt "mobbet" fordi ha drar damer? Hadde det vært min vennegjeng hadde vi vel ledd litt av det og tøyset litt om det, men det er vel egentlig bare en bekreftelse på at du er atraktiv og kul at folk liker deg? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Uansett hvordan du løser dette trådstarter, som jeg håper du gjør på en god og fornuftig måte så husk en ting: Neste gang du mobber noen så tenk på hvordan du selv følte å bli mobbet!!! Kanskje, jeg sier kanskje, klarer du å ta et skritt riktig vei ved å IKKE fortsette med det! Mobbing er ingen menskerett! Bare fordi et menneske ser anderledes ut, eller har noen mindre gode egenskaper eller hva det måtte være! Ingen ting gir en person rett til å mobbe andre! Endret 21. februar 2009 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå