Frank James Lampard jr. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei Har fo tiden en side som heter www.quadcore.no Jeg vil plassere et wordpress gallery som heter featured content gallery på siden. jeg vil ha den akkurat der >< sjekk vedlegg her er koden du skal sette inn: http://www.featuredcontentgallery.com/install-setup/ dem sier at jeg skal sette inn i index.php, altså hovedfilen til templaten jeg bruker. <?php get_header(); ?> <div id="content"> <div id="contentleft"> <div class="postarea"> <?php include(TEMPLATEPATH."/breadcrumb.php");?> <?php if (have_posts()) : while (have_posts()) : the_post(); ?> <h1><?php the_title(); ?></h1> <div class="date"> <div class="dateleft"> <p><span class="time"><?php the_time('F j, Y'); ?></span> by <?php the_author_posts_link(); ?> <?php edit_post_link('(Edit)', '', ''); ?> <br /> Filed under <?php the_category(', ') ?></p> </div> <div class="dateright"> <p><span class="icomment"><a href="<?php the_permalink(); ?>#respond"><?php comments_number('Leave a Comment', '1 Comment', '% Comments'); ?></a></span></p> </div> </div> <div style="clear:both;"></div> <?php the_content(__('Read more'));?><div style="clear:both;"></div> <div class="postmeta"> <p><span class="tags">Tags: <?php the_tags('') ?></span></p> </div> <!-- <?php trackback_rdf(); ?> --> <?php endwhile; else: ?> <p><?php _e('Sorry, no posts matched your criteria.'); ?></p><?php endif; ?> </div> <div class="adsense-post"> <!--To activate your Google AdSense ad, go to your WP dashboard and go to Appearance -> Revolution Church Options and enter your Google Adsense Code.--> <?php $adsense_468 = get_option('revchurch_adsense_468'); echo stripslashes($adsense_468); ?> </div> <div class="comments"> <?php comments_template('',true); ?> </div> </div> <?php include(TEMPLATEPATH."/sidebar.php");?> </div> <!-- The main column ends --> <?php get_footer(); ?> Hvor skal jeg plassere den ene linjen med script hen? :S takker for svar Lenke til kommentar
kjartana Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Har du prøvd å legge den der han viser i instruksjonsvideoen? Ser også på videoen at han legger koden inn i page_product.php og ikke i index.php. Men det kan jo ha andre årsaker. Endret 22. februar 2009 av kjartana Lenke til kommentar
tsoiland Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Kan du poste koden til akkurat den siden vi ser på bildet? Endret 23. februar 2009 av tsoiland Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hvilken versjon av WP kjører du? Jeg tror du har gitt oss feil template kode. Endret 24. februar 2009 av Famen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå