Pivotal Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gratulerer i massevis Kunne ikke ha vært et bedre valg. Forumet tjener nok stort på det. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva med å få inne en moderator eller to som står på høyresiden også? Ikke at jeg tror regelverket vil bli tolket i en spesiell retning, men likevel. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har ingenting å si hvor moderatorene står rent politisk. Jeg har aldri vært med på noe subjektiv moderering så lenge jeg har vært på forumet ihvertfall. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 robocop: prøver du å si at Geir er på Venstresiden? Skal ikke være helt uenig at det ikke er dumt med forskjellige politiske affiliterte moderatorer i et slikt forum, men jeg har da virkelig ikke noe inntrykk at av at forumet har noen slags politisk vridning til en side eller en annen. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva med å få inne en moderator eller to som står på høyresiden også? Ikke at jeg tror regelverket vil bli tolket i en spesiell retning, men likevel. Så lenge moderatorene/administratorene utviser klokskap, subjektivitet og legger retningslinjene til grunn for sin moderering er ikke da partipolitisk tilknytting ganske irrelevant? robocop: prøver du å si at Geir er på Venstresiden? Vedkommende har i så fall rett. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Slenger meg på gratulasjonene Jeg har lest en del innlegg i nevnte kategori, og det inntrykket jeg sitter igjen med av TWfA er veldig godt. Gode, gjennomtenkte og reflekterte innlegg hele veien. Flott valg Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har alltid oppfattet Geir som en høyremann, men med ett liberalt syn på innvandring. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hva med å få inne en moderator eller to som står på høyresiden også? Vi har dem alt, selv om de ikke er så aktive i Samfunn. Dette er ellers faktisk noe jeg har tenkt litt på. Om noen mener at de kjenner noen gode kandidater så send meg gjerne en PM. Merk at nye samfunnsmods vil få en tøff jobb, da jeg ønsker at de skal være aktive nok i kategorien til at de kan være med å styre debatten. (Ikke i politisk forstand, men mot saklighet og konstruktivitet.) Ikke at jeg tror regelverket vil bli tolket i en spesiell retning, men likevel. Jeg håper ingen har det inntrykket. Om man mener å se eksempler på det, så hører jeg gjerne om det også. Ytringsfriheten (definert som at "du kan si hva du vil, men ikke hvordan du vil") og politisk nøytral moderering er sentralt i min oppfatning. Husk allikevel at retningslinjene og norsk lov setter begrensninger for ytringsfriheten, at vi setter personvernet sentralt og at vi ønsker en sivilisert og saklig debatt. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har alltid oppfattet Geir som en høyremann, men med ett liberalt syn på innvandring. Jeg er sosialliberaler, og medlem av Venstre, dog ikke aktivt. Så er det sagt. Høyre har jeg ikke stemt siden Syse. Da lå Venstre som kjent med brukket rygg. Geir Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja, grattis tilbake! Jeg er sjelden i samfunnsdelen av forumet, men jeg har da sett en god del poster av denne karen uansett. Flott å ha deg tilbake! Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hurra for Tom! Fra nå av min yndlingsmod! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gratulerer! Mange gode og modererte debatter venter. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Virkelig bra! But, what is he building in there? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Gratulerer, TWFA! Håper du ikke blir helt borte fra musikkforumet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nå som Geir tok til fornuft må han få overtalt sin sønn! Gratulerer! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Takk igen, alle sammen. Gratulerer, TWFA! Håper du ikke blir helt borte fra musikkforumet. Nei da. Musikkskaping kommer jeg fortsatt til å følge med på. Nå som Geir tok til fornuft må han få overtalt sin sønn! Gratulerer! Geir mener at sønnen må bruke mer tid på studier og mindre på internett. Geir Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Sønnen? Har du en sønn som også er på forumet? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ja. Han var moderator inntil nylig. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå