Gå til innhold

Tom Waits for Alice inn som administrator for samfunnsforumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å få inne en moderator eller to som står på høyresiden også? Ikke at jeg tror regelverket vil bli tolket i en spesiell retning, men likevel.

Så lenge moderatorene/administratorene utviser klokskap, subjektivitet og legger retningslinjene til grunn for sin moderering er ikke da partipolitisk tilknytting ganske irrelevant?

 

robocop: prøver du å si at Geir er på Venstresiden?

Vedkommende har i så fall rett.

Lenke til kommentar
Hva med å få inne en moderator eller to som står på høyresiden også?

Vi har dem alt, selv om de ikke er så aktive i Samfunn. Dette er ellers faktisk noe jeg har tenkt litt på. Om noen mener at de kjenner noen gode kandidater så send meg gjerne en PM. Merk at nye samfunnsmods vil få en tøff jobb, da jeg ønsker at de skal være aktive nok i kategorien til at de kan være med å styre debatten. (Ikke i politisk forstand, men mot saklighet og konstruktivitet.)

 

Ikke at jeg tror regelverket vil bli tolket i en spesiell retning, men likevel.

Jeg håper ingen har det inntrykket. Om man mener å se eksempler på det, så hører jeg gjerne om det også. Ytringsfriheten (definert som at "du kan si hva du vil, men ikke hvordan du vil") og politisk nøytral moderering er sentralt i min oppfatning. Husk allikevel at retningslinjene og norsk lov setter begrensninger for ytringsfriheten, at vi setter personvernet sentralt og at vi ønsker en sivilisert og saklig debatt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...