Gå til innhold

Tom Waits for Alice inn som administrator for samfunnsforumet


Anbefalte innlegg

TWFA er admin nå og har utvidet mandat og og mer verktøy til sin disposisjon for å få gjort ting i samfunnsforumet.

 

Teamet er fortsatt globalt, men planen er å trekke noen frem med ekstra pondus for å få gjort ting i diverse forumområder. Tror det er riktige måten å gjøre det på fortest å få et forum tilpasset brukernes ønsker, samt få opp kvaliteten enda noen hakk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg visst den gangen jeg ble medlem på forumet at jeg skulle bli admin - og hadde navnet vært ledig - så hadde jeg kanskje tatt Geir som brukernavn, så slapp man forvirringen. Men det visste jeg ikke, og det var det ikke. Og "Geir waits for alice" var litt for kryptisk, jeg ville jo at folk skulle ha en sjans til å skjønne poenget.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Hadde jeg visst den gangen jeg ble medlem på forumet at jeg skulle bli admin - og hadde navnet vært ledig - så hadde jeg kanskje tatt Geir som brukernavn, så slapp man forvirringen. Men det visste jeg ikke, og det var det ikke. Og "Geir waits for alice" var litt for kryptisk, jeg ville jo at folk skulle ha en sjans til å skjønne poenget.

 

Geir :)

 

Uten å gjøre om denne tråden til en tråd om navnt ditt, kan jeg spørre hva som er poenget :p? jeg skjønner det ikke i allefall o.o.

Lenke til kommentar

Og da må jeg få benytte anledningen til å gratulere Geir med vervet som administrator for Politikk og samfunns-kategorien. Jeg tror denne kategorien virkelig trenger en sterk hånd og stram linje. Dette er en kategori som kan ha godt av erfaringen Geir sitter på, og tror han har det som skal til for å forme kategorien og diskursen inn på riktig kurs. Så til slutt vil jeg bare få ønske lykke til med alle de utfordringer som står foran deg.

Lenke til kommentar
Hey, hva skjedde med Snorres grønne nick? :ohmy:

Jeg har trukket meg som brukermoderator. Jeg vet at jeg har gjort det en gang før, men denne gangen er avgjørelsen endelig. Kommer nok ikke til å komme tilbake som moderator. Kanskje like greit da jeg tross alt har vært relativt inaktiv på forumet.

Lenke til kommentar
Uten å gjøre om denne tråden til en tråd om navnt ditt, kan jeg spørre hva som er poenget :p? jeg skjønner det ikke i allefall o.o.

Når jeg i sin tid skulle melde meg inn på forumet så kom jeg til det punktet der man skulle velge brukernavn, og satt og funderte på hva det skulle være. På skrivebordet har jeg noen hyller med CD'er, og øynene falt på Tom Waits fantastiske album Alice. Og dermed kom ordspillet "tom waits for alice" (tom venter på alice). :)

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...