Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 hw.no skriver noe annet. + Markedets beste ytelse + Støysvak kjøleløsning Stemmer det... :wink: Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 beklager :o den skal vist produsere mindre en 28db med lyd. Definitivt stille... Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Phew, nå ble jeg litt smånervøs her. Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 HW har jo ikke hatt en test av sapphire kortet da. Ettersom jeg kan se.. det er jo samme brikke, så ytelsen ligger vel på omtrent samme nivå? spørsmålet ender på om jeg vil ha med eller uten vifte (aktiv kjøling/passiv kjøling) uannsett går det ganske lett å sette en vifte på en av kjøleribbene til sapphire koret, eller hur? :-? Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Skal vist ikke være verre en å sette en 80mm vifte eller større til å blåse på kortet. Har du vifte i sidedøra og ei ekstra vifte som blåser i forkant så tipper jeg du får best ytelse sammtidlig som det er nesten muse stille... Du får nesten sammenligne og finne ut av det, er litt usikker på hvilket kort som er mest overklokkbart av di to, men det kan godt være hvilket som helst av di to avhengig av komponenter. Er det noen som har disse kortene og som kan fortelle litt om hva di har oppnått? Er litt interesert selv... Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har ikke Ati selv, men Sapphire er det kortet som er mest overklokkings vennlig :wink: Lenke til kommentar
chill1981 Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 www.guru3d.com har testet begge kortene, og det er ingen tvil om hvilket 9700 Pro kort som er det ledende pr. i dag - HERCULES! Kjøpte selv hercules sitt kort fra komplett, er meget imponert. Scoret 49xx i 3dmark03 med en XP2400, PC2700. Anbefales. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 www.guru3d.com har testet begge kortene, og det er ingen tvil om hvilket 9700 Pro kort som er det ledende pr. i dag - HERCULES! Kjøpte selv hercules sitt kort fra komplett, er meget imponert. Scoret 49xx i 3dmark03 med en XP2400, PC2700. Anbefales. hvilke pc har du da? Lenke til kommentar
Kebab Kongen Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Tja det eneste store minuset med hercules er da den enorme støyen... Jeg hadde da gått for en helt stillegående en, slipper å miste hørselen da Ikke drit deg ut da!!! Sitter med et Hercules kort ved siden av meg akkurat nå og det bråker serdeles lite. Ved FULL belastning bråker det 28db og må sies å være kurant. Hercules er definitivt det beste valget når du skal ha deg et ATI kort. Hercules er og blir BEST. Sapphire er ikke et dårlig kort men Hercules er bare bedre! Mer er det ikke å si om den saken. Hercules for evig og alltid Og kjøp for all del av Pcutstyr.no Lenke til kommentar
Mordar1 Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Jeg får min del tror jeg kommer til å kjøpe sapphire, den går veldig stille kombinert med gode referanser.. er jo også litt kult med en haug av rør og kjøleribber er det ikke? hvorfor handle på pcutstyr.no? komplett har jo nesten samme prisene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå