foenix Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Var i kontakt med et firma som påstod at de bare solgte Intel sine hovedkort fordi de valgte å kjøre "Merzedes" framfor alle de andre kortene som det etter deres mening bare var problemer med. Er dette riktig? Jeg har for tiden et Abit Ip35 pro som er ødelagt og lurte på beste og rimeligste alternativ til dette med 775 sokkel og ip35 chipset. Har Intel Quad 6600 prosessor. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hvert chipset/hk bør vel vurderes separat. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nå er jeg ikke helt inne i hovedkortverdenen, men for å svare på spørsmålet ditt om nytt hovedkort vil jeg nok anbefale deg å heller se etter et kort med P45-brikkesettet fra Intel. Nyere teknologi osv, koster ikke så mye mer heller tror jeg. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 jeg hat hatt x38 og x48 ned stort hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå