Trollfjes Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg prøver å spille in battlefield2 demoer, men de dukker ikke opp der de skal, eller noe sted i det hele tatt. Hva skal jeg gjøre? Prøvde altså med xpack special forces. Ska nemlig lage film, men de dukker ikke opp i demos mappa. ------------------------ Fra en eldre tråd, men ingen svarer. Jeg spiller inn, men de kommer ikke opp i mappen, noen som kan hjelpe til? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooompidu! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 demofilene er skjulte tror jeg. Husker jeg måte lete evig lenge etter dem. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 demofilene er skjulte tror jeg. Husker jeg måte lete evig lenge etter dem. Hvordan viser jeg skjulte filer igjen? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 err.. Husker ikke. googleit Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 err.. Husker ikke. googleit Fant EN demofil ut av 6 stykk nå, men når jeg åpner den så lukker bf2 seg :S Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 hmm.. du åpner den i dev. console ja? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 hmm.. du åpner den i dev. console ja? I battledirector eller noe. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hum hum hum... se om du finner forumet til sir. communitiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå