padda Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 På den microsoft-siden som det var linket til sto det at det bare var for XP.. Funker dette for 2k og? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Lars C (eller noen andre)! Gidder du å sende meg filen? Klarer ikke å "mække" den. Jeg er newbie Du kødder? Trenger man denne filen, hvis man kjører 200 Gb disken på raid kontrolleren? Har hørt at den da blir reg. som SCSI, og støtter disker større enn 120 Gb... :-? Ingen peiling, men det skjer ingenting som kan skade maskinen din hvis du legger inn den registerverdien. Funker dette for 2k og? Ja, det er helt likt i w2k. Jeg kjører w2k og har gjort det på denne måten selv. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Kan man legge inn denne "patchen" selvom man ikke har en HDD større enn 120GB? "if it ain broke, don`t tweak it" <- noe jeg har lært meg.. veldig kjekt uGn Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Helt OT: Sist endret av LarsC den 25 Apr 2003 00:37, endret 3 ganger Har noe skjært seg fullstendig? Én endring gjorde jeg, én! *riste på hodet* Lenke til kommentar
padda Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg gjorde ihvertfall akkurat sånn. Kopierte inn det greiene i registeret, men den tror fremdeles disken er 127GB.. Noen andre måter å fikse dette på? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Vel, hvis kontrolleren/hovedkortet ditt ikke støtter det, nytter det lite å legge inn støtte i operativsystemet. Lenke til kommentar
padda Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 I oppstarten står det at den finner en disk på 200 gig. Det stemmer. Men den finner den ikke like stor i Windows 2k.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hvis du allerede har partisjonert og formatert den delen av disken som dukket opp, må du selvsagt partisjonere og formatere den gjenværende delen. Men det har du sikkert prøvd? Lenke til kommentar
padda Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Men da burde den vel i PQMagic vises som totalt 200gig, men det gjør den ikke.. Der sier den at hele disken, på 127GB er partisjonert og formatert.. Lenke til kommentar
padda Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ingen andre som har noen idé om hva jeg kan gjøre altså? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Funker dette for 2k og? Hm er det win2k du har, da lurer eg på om du har installert sp3? Lenke til kommentar
padda Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det har jeg ikke. Burde jeg det? Og en ting til, tror kanskje jeg misforstod isted. Må man formatere disken etter man legger til den filen i registeret? Det har jeg nemlig ikke gjort. Blir litt vanskli når det er C-disken min.. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Det har jeg ikke. Burde jeg det?Og en ting til, tror kanskje jeg misforstod isted. Må man formatere disken etter man legger til den filen i registeret? Det har jeg nemlig ikke gjort. Blir litt vanskli når det er C-disken min.. Du må ikke formatere c-partisjonen din nei, du må lage en ny partisjon som du formaterer. Lenke til kommentar
padda Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Men hvordan gjør jeg det når PQmagic fremdeles bare finner de 127GBene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå