Gå til innhold

[Løst]Ny Gaming PC: Toshiba Qosmio x300 vs. Packard Bell Power GX-M-740 NCD

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har tenkt å kjøpe meg gaming bærbar pc, og har kommet frem til at disse to vil passe bra:

Toshiba Qosmio X300

Packard Bell Power GX-M-740NCD

Jeg kjøpe på Elkjøp, for har en rabatt-avtale her.

Noen som kan en del om pc som kan gi meg tips om hvilken jeg bør kjøpe ut i fra skjermkortet, minnet, oppløsningen osv?

Jeg vil først å fremst spille GoD 4, Bf2, cs osv. Ikke heftige spill som Crysis.

Kommer også til å brukes til skole, chatting o.l

Noen som også har noen evtuelle erfaringer med en av disse pc'ene?

Takker for alle svar:)

Hilsen Kristian!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde gått for Toshiba.. :)

Men jeg skjønner ikke hvorfor du bruker så mye penger p åen maskin hvis du ikke skal spille kraftig gaming?? :hmm:

Min PC kosta 6000 og den kjører crysis på low. Så da burde vel det dekke ditt behov?

Min pc kjører bf o.l lett som en lek :D

Lenke til kommentar

Har penger som jeg har spart, + at jeg får de for nærmere 10 000 kr :w00t:

Tenkt jeg skulle kjørt det jeg kjøper på high, og kan hende jeg kjøper meg Crysis.

Disse vil helt klart dekke mine behov og enda mer en det! :)

Men noen som har noe å si på skjermkortene?

Og begrunnelse på hvorfor jeg burde velge Toshiba/Packard Bell hadde vert supert!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+129837

det er bedre at det er lav oppløsning, for da kan skjermkortet kjøre bedre. hvis det er høy oppløsning så trenges det bedre skjermkort, og da kommer det til å koste mer. (det er samme skjermkort på begge pc-ene)

jeg ville ha valgt toshiba uansett :), den Packard Bell er ikke noe særlig for spill. pga raskere og mer hardisk størrelse betyr det at pc-en er noe for video redigering mest :glare:

ikke glem at du kan oppgradere ram-en i toshibaen til 8 gb, mens den andre er 4 gb maks

det er best du velger toshiba fordi det er ikke noe stor forskjell mellom pc-ene, og det er ikke verdt det å sløse bort penger på packard bell-en

Endret av Slettet+129837
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...