KristiaNtre_Razer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg gaming bærbar pc, og har kommet frem til at disse to vil passe bra: Toshiba Qosmio X300 Packard Bell Power GX-M-740NCD Jeg må kjøpe på Elkjøp, for har en rabatt-avtale her. Noen som kan en del om pc som kan gi meg tips om hvilken jeg bør kjøpe ut i fra skjermkortet, minnet, oppløsningen osv? Jeg vil først å fremst spille GoD 4, Bf2, cs osv. Ikke heftige spill som Crysis. Kommer også til å brukes til skole, chatting o.l Noen som også har noen evtuelle erfaringer med en av disse pc'ene? Takker for alle svar:) Hilsen Kristian! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Den Toshiba'n er i hvertfall den sterkeste, men nå er designet noe spesielt da, men hvis designet funker for din del, så er det den beste maskinen Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Designen har jo også litt å si, men fokuserer på ytelsen Men hvorfor er Packard Bell 1000 kr dyrere? Er det pga den har 640 gb i forhold til 320 gb på Toshibaen? Hva med skjermkortet? Har ikke noe peiling på sånt selv Lenke til kommentar
Reow Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg hadde gått for Toshiba.. Men jeg skjønner ikke hvorfor du bruker så mye penger p åen maskin hvis du ikke skal spille kraftig gaming?? Min PC kosta 6000 og den kjører crysis på low. Så da burde vel det dekke ditt behov? Min pc kjører bf o.l lett som en lek Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Har penger som jeg har spart, + at jeg får de for nærmere 10 000 kr Tenkt jeg skulle kjørt det jeg kjøper på high, og kan hende jeg kjøper meg Crysis. Disse vil helt klart dekke mine behov og enda mer en det! Men noen som har noe å si på skjermkortene? Og begrunnelse på hvorfor jeg burde velge Toshiba/Packard Bell hadde vert supert! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 9800M GTX yter bedre enn GTS, men hardisken i Packard Bell maskinen er raskere enn den i Toshiba'n. Liste over de beste skjermkortene til bærbare pcer. Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Takk for lista Men noen som har egene erfaringer med en av disse? Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hmm, ingen som har vert borti Packard Bell'en? Lenke til kommentar
KristiaNtre_Razer Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hva med oppløsningen 1440 x 900 da? Vil dette kunne være litt lite for en Pc som Toshibaen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) det er bedre at det er lav oppløsning, for da kan skjermkortet kjøre bedre. hvis det er høy oppløsning så trenges det bedre skjermkort, og da kommer det til å koste mer. (det er samme skjermkort på begge pc-ene) jeg ville ha valgt toshiba uansett , den Packard Bell er ikke noe særlig for spill. pga raskere og mer hardisk størrelse betyr det at pc-en er noe for video redigering mest ikke glem at du kan oppgradere ram-en i toshibaen til 8 gb, mens den andre er 4 gb maks det er best du velger toshiba fordi det er ikke noe stor forskjell mellom pc-ene, og det er ikke verdt det å sløse bort penger på packard bell-en Endret 26. mars 2009 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå